وصیت‌نامه شهید روح‌الله جعفری

توصیه به خواندن نماز شکر پس از شنیدن خبر شهادت

شهید جعفری در وصیت‌نامه خود آورده است: از خانواده‌ خود می‌خواهم که اگر فیض شهادت نصیب این حقیر شد و وقتی خبر شهادت را شنیدید، 2 رکعت نماز بخوانید و خدا را شکر کنید که یک نفر از خانواده شما جان خودش را نثار اسلام و قرآن کرد.

هادي نيوز: شهید «روح الله جعفری» با آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه حق علیه باطل شد. وی 2 فروردین 1361 در عملیات فتح المبین به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:
«اول سلام به رهبرمان امام خمینی و دوم سلام به شهیدان اسلام
از همسر، پدر، مادر، برادران و خواهرانم می‌خواهم که اگر فیض شهادت نصیب این حقیر شد و وقتی خبر شهادت را شنیدید 2 رکعت نماز بخوانید و خدا را شکر کنید که یک نفر از خانواده شما جان خودش را نثار اسلام و قرآن کرد.
و از همه می‌خواهم اگر می‌خواهید در دنیا و آخرت نزد خدا و پیغمبر روسفید باشید گوش به فرمان رهبر، این قلب مردم ایران و جهان باشید و اگر خدای ناخواسته پیرو امام امت نباشید در روز قیامت پیش خداوند و پیغمبر روسیاه خواهید بود.
و این را بدانید که این خون‌ها مربوط به شخص نیست بلکه مربوط به تمامی محرومان و مسلمانان جهان است که منتظر پیروزی نهایی ملت ایران هستند و امیدوارم با این خون‌های جوانان هر چه زودتر انقلاب اسلامی به پیروزی نهایی برسد و تمام جهان‌خواران شرق و غرب از صفحه روزگار برداشته شوند و ان‌شاءالله حکومت واحد جهانی یعنی حکومت حضرت ولی عصر (عج) برپا شود.
 1360/12/20
 روح الله جعفری»

ساجد

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.