وعده تحریم‌های شدیدتر علیه ایران در گردهمایی تروریست‌های منافقین

تروریست‌های منافقین و حامیان آمریکایی آنها در میتینگ جدید خود در پاریس خواستار اعمال تحریم‌های شدیدتر علیه ایران شدند.

هادي نيوز: «رودی جولیانی»، مشاور دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا روز شنبه در اجلاس گروهک منافقین سخنرانی کرد. 

او که یکی از دریافت‌کنندگان مبالغ هنگفت از گروهک منافقین است بار دیگر وعده‌های ناکام‌مانده سال‌های گذشته را تکرار کرد و گفت که دولت ایران به «سرنگونی» نزدیک شده است.

پیشتر رسانه‌های آمریکا گزارش داده‌اند «جولیانی» حتی در زمانی که منافقین در فهرست گروه‌های تروریستی آمریکا قرار داشت از آن پول دریافت کرده است.

جولیانی مدعی شد: «من به کشورهایی که با ایران تجارت می‌کنند می‌گویم شما به حکومتی پول می‌دهید که زنان را از حقشان محروم می‌کند.»

وی گفت: «من به شما تضمین می‌دهیم که تحریم‌ها شدیدتر و شدیدتر خواهد  شد.»

در حالی که تحقیقات مختلف و حتی تحقیقی از وزارت خارجه آمریکا نشان می‌دهد تروریست‌های منافقین از کمترین حمایتی در میان مردم اقشار مختلف مردم ایران و جریان‌های سیاسی در این کشور برخوردار نیستند، جولیانی از آنها به عنوان «گزینه جایگزین» دولت ایران یاد کرد.

«جولیانی» همچنین از گروهک منافقین که به دلیل داشتن سلوک فرقه‌گونه و سوابق ترورریستی به عنوان گروهکی جنایت‌پیشه در محافل کارشناسی دنیا شناخته می‌شود به عنوان «مدافعان حقوق بشر» یاد کرد.

«نوت گینگریچ»، دیگر سیاستمدار جمهوری‌خواه و رئیس اسبق مجلس نمایندگان آمریکا هم در میان تروریست‌های منافقین حضور پیدا کرد.

او از دولت سابق آمریکا هم انتقاد کرد و گفت که دولت ترامپ روز به روز تحریم‌ها علیه ایران را شدیدتر خواهد کرد. گینگریچ گفت دولت ترامپ مصمم به اعمال شدیدترین تحریم‌ها علیه حکومت ایران است.

این سیاستمدار آمریکایی گفت: «باید دولت آمریکا را به اعمال تحریم‌های بیشتر تشویق کنیم.»

گینگریچ گفت «هدف ما» از اعمال فشار بر ایران مذاکره نخواهد بود بلکه «ما به دنبال ایران آزاد هستیم.»

دولت آمریکا سال ۲۰۱۲ فرقه تروریستی را از فهرست سازمان‌های تروریستی خارج کرد. این اقدام با واکنش گروه‌های حقوق بشری رو به رو شده است.

«استفان هارپر»، نخست‌وزیر سابق کانادا نیز در این میتینگ سخنرانی کرد و از مفتخرانه از سیاست‌های ضدایرانی‌اش گفت. هارپر گفت که دولت او سفارت ایران را بسته و به نمایندگان حکومت ایران گفته که کانادا را ترک کنند. او گفت که کانادا به شهروندان کشورش اجازه داده حکومت ایران را تحت پیگرد قرار داده و اموال آن را برای «قربانیان تروریسم» مصادره کنند.

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.