رونمایی از پهپاد جدید مقاومت فلسطین در آستانه روز قدس+ویدئو

«ابوحمزه» سخنگوی «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، امروز (پنجشنبه، ۲۸ آوریل)، به مناسبت روز جهانی قدس گفت: ما در تجلیات روز جهانی قدس زندگی می‌کنیم، روزی که امام خمینی (ره) به آن به عنوان سرآغازی برای آزادی بیت المقدس فراخواند.

به نوشته وبگاه شبکه «المیادین»، وی افزود: مهمترین ویژگی روز قدس امسال، واضح بودن اردوگاه دشمن و استکبار است. 

ابوحمزه در ادامه تصریح کرد: «محور بیت المقدس از قابلیت‌های دفاعی و تهاجمی برخوردار است که به دشمن، تلخی آن را خواهد چشاند. ما بر این معادله ثابت خود تاکید می‌کنیم که هرگونه اهانت به مسجد الاقصی به معنای آغاز جنگ با دشمن است».

وی با اشاره به عادی‌سازی برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی گفت که با وجود این امر، قدرت در مردم و ملتهایی است که از مسیر فلسطین منحرف نمی‌شوند.

سخنگوی سرایا القدس در ادامه به مردم یمن درود فرستاد که هرگز پشت فلسطین را خالی نکرده‌اند. نیروهای مقاومت پیامی غیر قابل انکار می‌دهند و آن این است که از بین بردن دشمن، مستلزم جبهه شعله‌ور مقاومت است.

وی افزود: ما امروز از پهپاد جنین که در نیروی هوایی کار می‌کند و رزمندگان ما همچنان در داخل نوار غزه تحت  محاصره، به ارتقای آن ادامه می‌دهند، رونمایی می‌کنیم. ما به عهد و وعده خود تا روز موعود آزادی سراسر فلسطین پایبند خواهیم ماند.

 

سرایا القدس همچنین تصاویری از یکی از عملیات‌هایی که با پهپاد جنین علیه یک دستگاه خودروی نظامی صهیونیست انجام داده به نمایش گذاشت. این حمله در تاریخ هفتم سپتامبر سال ۲۰۱۹ میلادی صورت گرفته بود.

پیشتر اعلام شده بود که  قرار است، عصر امروز، سخنگوی شاخه نظامی جهاد اسلامی به مناسبت روز قدس سخنرانی و موضوعی مهم را اعلام کند.

صبح امروز نیز، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در آستانه روز جهانی قدس یک ویدئو منتشر کرد. در این ویدئو رزمندگان سرایا القدس نمایش داده شده که در حال آماده‌سازی و تجهیز برای مقابله با دشمن صهیونیستی بودند.

 «امین النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در نشستی سیاسی به مناسبت روز جهانی قدس گفت: مقاومت ملت فلسطین و آمادگی موجود در مقاومت لبنان و گفتمان انقلابی ایران این اطمینان را به ما داده که پیروز خواهیم شد؛ جمهوری اسلامی ایران از نظر جانبداری از حق، فلسطین و قدس برعکس مسیر بین‌المللی در حال حرکت است.

 

 

فارس

ویدئو: 
عکس ویدئو: 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.