لاریجانی:

خدمات سپاه پاسداران شبیه معجزه است/ در زمینه بودجه بهداری رزم نیرو‌های مسلح سفارش خواهم کرد

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه ملی باید خدمات مردم‌یاری نیرو‌های مسلح را منعکس کند و ظلم است اگر این حجم عظیم از مردم‌یاری‌های سپاه به اطلاع مردم نرسد.

هادی نیوز: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در رزمایش اقتدار بهداری رزم که  در بهداری نیروی زمینی سپاه برگزار شد گفت: در بازدید که از اقداماتی که سپاه انجام داده اید، داشتم خیلی خوشحال کننده بود چراکه همان روحیه‌های اول انقلاب را در تلاش‌های سپاه مشاهده کردم.

وی با بیان اینکه ابتدای پیروزی انقلاب سپاه از چند ویژگی دارا بود که سپاه را قوام می‌داد، اظهار داشت:همه کسانی که وارد سپاه شدن نسبت به سرنوشت انقلاب احساسا مسئولیت میکردند یک روز مسئله در موضوع ترور‌ها و یک روز هم در تجزیه طلبی‌ها سینه سپر کردند.

لاریجانی در رابطه با دیگر ویژگی سپاه پاسداران گفت:روحیه مجاهدانه پاسداران در همه افراد از ابتدا در پاسدارن مشاهده شده است که در این راه شهدای زیادی دادند و این نیرو را به بسیجیان هم انتقال دادند.
رئیس مجلس با اشاره به تاکید رهبری بر مدیریت جهادی و تفکر جهادی، خاطر نشان کرد:خدماتی که امروز من مشاهده کردم نمونه‌ای از مدیریت جهادی بود که باید همه بخش‌های دولت قدردان شما باشند خدمت رسانی‌های شما در شراسر کشور شبیه به معجزه است.
 
لاریجانی با بیان اینکه وزارت بهداشت و سازمان برنامه و بودجه باید مددکار نیرو‌های مسلح در زمینه امور مربوط به بهداری‌ها باشند، گفت: من حتما در زمینه بودجه سفارش‌های لازم را برای کمک به بحث بهداری رزم نیرو‌های مسلح انجام می‌دهم.

وی با بیان اینکه رسانه ملی باید خدمات مردم‌یاری نیرو‌های مسلح را منعکس کند، افزود: ظلم است اگر این حجم عظیم از مردم‌یاری‌های سپاه به اطلاع مردم نرسد. من به شخصه در جریان زلزله غرب کشور دیدم که سپاه با از خودگذشتگی خود چه کار‌های بزرگی انجام داد.
رئیس مجلس ادامه داد: در شرایط خاص امروز منطقه، سردار پاکپور با خلوص نیت و روحیه مجاهدانه تلاش‌های بسیاری برای امنیت کشور انجام می‌دهد.

خبرگزاری دانشجو