فرمانده ناجا در جمع خبرنگاران تأکید کرد؛

نقش مؤثر نیروی انتظامی در مقابله با کرونا

سردار اشتری گفت: پلیس پس از کادر درمانی کشور، بیشترین سهم را در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا داشته است.

هادی نیوز: سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح ۳۷ پروژه عمرانی اظهار داشت: این پروژه‌ها با حضور خیّرین امنیت‌ساز و ستاد ناجا امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: به دلیل مأموریت‌هایی که ناجا دارد، باید همواره پیشرفت‌هایی در ساخت و ساز‌ها داشته باشیم و امیدواریم در سال آینده خلأها را جبران کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه با اشاره به اقدامات این نیرو در حوزه مقابله با کرونا گفت: پلیس پس از کادر درمانی کشور، بیشترین سهم را در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا داشته است.

سردار اشتری همچنین درباره محدودیت‌های تردد در عید نوروز گفت: پلیس از ۲۰ اسفند تا ۱۹ فرودین در آماده‌باش است. ما آماده ارائه خدمات به مردم هستیم و باید دید که ستاد ملی مقابله با کرونا چه تصمیمی برای عید خواهد گرفت.

فرمانده ناجا اضافه کرد: ممکن است در برخی از استان‌ها به دلیل وضعیت قرمز و نارنجی محدودیت داشته باشیم؛ همچنین امروز در استان خوزستان محدودیت‌های بیشتری اعمال شد و نیرو‌های ما در این استان آماده اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا هستند.

 

 

دفاع پرس