آیت‌الله علم‌الهدی:

تأسیس رژیم صهیونیستی، بزرگترین جنایت غرب در حق امت اسلام بود

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: بزرگترین جنایتی که استکبار و استعمار غرب نسبت به جامعه بشری و عمدتاً امت اسلامی انجام داد، تشکیل کشور نحس صهیونیستی است و در واقع، مسئله تأسیس حاکمیت نظام سعودی در جزیره العرب و اسرائیل در شامات از یک آبشخور تغذیه می‌شود.

هادی نیوز: آیت‌الله «سید احمد علم‌الهدی» نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ‌در گردهمایی بزرگ حوزویان خراسان که با هدف اعلام انزجار از جنایات استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در موضوع فلسطین و افغانستان برگزار شده بود، اظهار داشت: امروز جبهه فلسطین در مقابل استکبار مصداق بارز تقابل اسلام و دشمنان قرآن و پیامبر اکرم (ص) است.

وی افزود: خداوند متعال در سوره مبارکه اسراء از کلمه «مبارک» برای توصیف مسجد الاقصی استفاده می‌کند و پس از آن بلافاصله از هدایت جهانیان سخن می‌گوید و این اطلاق و توصیف به معنای مبارک و مقدمه هدایت بودن این سرزمین نورانی و مقدس است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مسجدالحرام منشأ هدایت جهانیان و نقطه ابراز توحید حضرت حق به جهانیان است. جریان بعثت و ولادت امیرمومنان (ع) در آن جا اتفاق افتاده و در واقع ابزار هدایت جهانیان است و خداوند متعال همین خصوصیت را برای مسجدالاقصی هم مطرح کرده است که بر مبارک بودن و قداست این مسجد در ارض مسجدالحرام صحه می‌گذارد.

وی ادامه داد: جنایات استکبار، نشان دهنده خصوصیت و ویژگی سرزمین فلسطین یعنی همان مبارک بودن است که مقدمه هدایت جهانیان می‌شود. امروز جبهه فلسطین در برابر استکبار، جبهه اسلام در برابر دشمنان اسلام، قرآن و پیامبر اکرم(ص) است و هر مسلمانی باید در این عرصه شرکت کند.

امام جمعه مشهد در این مراسم که آیت‌الله «سید مصباح عاملی» مدیر حوزه‌های علمیه خراسان و حجت‌الاسلام «احمد مروی» تولیت آستان قدس رضوی نیز حضور داشتند، تصریح کرد: جنایت‌های رژیم صهیونیستی باعث بی‌آبرویی آمریکا و اسرائیل در دنیا شده و نفرت جهانیان نسبت به آنان را بیشتر کرده است. حتی یهودیان نیز معتقدند که این حرکت‌ها، اسرائیل را از بین خواهد برد و مهاجرت معکوس شهرک نشینان نشان از این واقعیت دارد که آنان سرمایه‌های خود را به کشورهای غربی برمی‌گردانند و به زودی رژیم کودک کش با بحران‌های عمیقی روبرو خواهد شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انگلیسی‌ها در شگردی ناپاک و شیطانی، سلطه سعودی به عنوان یک نظام تکفیری را برای براندازی اسلام به وجود آوردند، تأکید کرد: بزرگترین جنایتی که استکبار و استعمار غرب نسبت به انسان‌ها و عمدتاً امت اسلامی انجام داد، تشکیل کشور نحس صهیونیستی است و در واقع، مسئله تأسیس حاکمیت نظام سعودی در جزیره العرب و اسرائیل در شامات، یک مقوله مشترک و یکسان است.

 

 

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.