حضور حداکثری، اقتدار ملی

مردم رئیس‌جمهوری می‌خواهند که از تهدیدهای آمریکا واهمه نداشته باشد/ کشور نیازمند دولتی پرتحرک و چابک است

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: مردم می‌خواهند رئیس‌جمهور آینده کشور از تهدیدات و تشر‌های آمریکا واهمه نداشته باشد و فسادستیزی و مبارزه با تهاجم فرهنگی را اولویت کاری خود قرار دهد.

هادی نیوز: محمدکاظم انبارلویی تحلیلگر مسائل سیاسی انتخابات ریاست جمهوری را فرصتی برای نوسازی و کارآمدسازی دستگاه‌‎های اجرایی توصیف کرد و اظهار داشت: مردم برای تحقق این نوسازی و کارآمدسازی، نیازمند اجماع ملی هستند و این اجماع ملی اگر شکل بگیرد، مشکلات مردم هم حل خواهد شد.

وی درباره ویژگی‌های دولت جوان مؤمن انقلابی خاطرنشان کرد: دولت جوان و مؤمن انقلابی یک دولت چابک و پرتحرک است؛ همچنین این دولت، حرف‌های بیهوده و فریبنده مطرح نمی‌کند و داری برنامه و هدف هستند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی معتقد است که دولت جوان انقلابی اهل دروغ و عدم شفافیت نیست. این دولت هرگز به خود اجازه نمی‌دهد که فقط شعار سر بدهد و در عمل هیچکدام از این شعار‌ها را عملیاتی نسازد. همچنین دولتی با چنین شاخص‌هایی بدون پشتوانه و تحلیل و تفسیر اتفاقات در آینده تصمیمی را اتخاذ نمی‌کند چون اگر بدون آینده‌نگری چنین تصمیمی بگیرد احتمال دارد به منافع کشور و ملت آسیب برساند.

انبارلویی در ادامه به رعایت اخلاق انتخاباتی اشاره کرد و گفت: بعضی‌ها برای این‌که رأی بیاورند به رقیب‌هراسی مبادرت می‌ورزند؛ درصورتی‌که این مسیر اصلاً مسیر صحیح و درستی نیست و بهتر است کاندیدا‌ها عرضه خود را به نمایش بگذارند نه این‌که تخریب و رقیب‌هراسی راه بیاندازند.

وی اولویت اول کاندیدا‌ها را افزایش مشارکت انتخاباتی عنوان و بیان کرد: افزایش مشارکت حداکثری در کنار انتخاب اصلح در شرایط فعلی یکی از ضروریات مهم محسوب می‌شود و کاندیدا‌ها نباید از آن غفلت کنند.

این فعال سیاسی، مدیریت جهادی را یکی از راهکاری برون‌رفت کشور از مشکلات کنونی دانست و در این رابطه گفت: مردم می‌خواهند رئیس‌جمهور آینده کشور از تهدیدات و تشر‌های آمریکا واهمه نداشته باشد. همچنین از زندگی اشرافی و دریافت حقوق‌های نجومی بپرهیزد و دغدغه منافع ملی را داشته باشد و فسادستیزی و مبارزه با تهاجم فرهنگی را اولویت کاری خود قرار دهد.

به گفته انبارلویی رئیس‌جمهور آینده باید گوش شنوایی برای شنیدن مطالبات به حق مردمی هم داشته باشد.

 

 

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.