باید با هر عقیده و سلیقه و علیرغم گلایه‌ها در پای صندوق‌های رای حاضر شویم

عضو هیات علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران با بیان اینکه ایران قدرتمند در منطقه و جهان با حضور مردم و با اتکا به صندوق رأی تجلی پیدا می کند؛ گفت: با هر سلیقه و عقیده و با هر اختلاف نظر و اعتراض و ناراحتی و نگرانی، مسئولیت تاریخی ما پاسداشت این سرمایه و حفظ آن برای آیندگان است.

هادی نیوز: محمدرضا مجیدی عضو هیات علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران با بیان اینکه صندوق رأی را باید حفظ کرد و بر اقتدار آن افزود، گفت: انتخابات فرصتی است برای بهره گیری از حق تعیین سرنوشت و بیان مطالبات و پیگیری آنها از رهگذر برنامه های کاندیداها.

وی تصریح کرد: به هر اندازه ، میزان مشارکت مردم فارغ از نتیجه صندوق رأی بالاتر باشد، پشتوانه نهاد منتخب در انجام وظایف و پیگیری مطالبات در چارچوب برنامه های ارایه شده قوی تر خواهد بود.

مجیدی تصریح کرد: بر پایه اندیشه انقلاب اسلامی و تجارب چهار دهه گذشته در مواجهه با سخت ترین شرایط، ایران قدرتمند در منطقه و جهان با حضور مردم و با اتکا به صندوق رأی و شکل دادن به دولت مردم پایه و پاسخگو به مطالبات به حق مردم تجلی پیدا می کند.

عضو هیات علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران اضافه کرد: صندوق رأی را باید حفظ کرد و بر اقتدار آن افزود. باید میراث دار صندوق رأی به عنوان میراث گران سنگ مبارزات و مجاهدت ها و ایثارهای نسل های گذشته و خون های ریخته شده در پای درخت جمهوریت و الگوی نوین مردم سالاری دینی بود.

وی در پایان گفت: با هر سلیقه و عقیده و با هر اختلاف نظر و اعتراض و ناراحتی و نگرانی، مسوولیت تاریخی ما پاسداشت این سرمایه و حفظ آن برای آیندگان است.

 

 

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.