احمد جبرئیل کارنامه‌ای درخشان، ماندگار و هدایت بخش برای مقاومت اسلامی فلسطین است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی در گذشت مبارز نستوه احمد جبریل را تسلیت گفت و اعلام کرد او کارنامه‌ای درخشان، ماندگار و هدایت بخش برای مقاومت اسلامی فلسطین است.

هادی نیوز: سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پیامی در گذشت مبارز نستوه احمد جبریل را تسلیت گفت .

متن پیام به این‌ شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

انا لله و انا الیه راجعون 

 درگذشت مجاهد نستوه و انقلابی مرحوم احمد جبرائیل (ابوجهاد) دبیر کل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین و از پرچمداران جبهه مقاومت ضدصهیونیستی،  موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

بی تردید،  دهها سال مجاهدت پیوسته و شجاعانه او  در راه آرمان قدس شریف و آزادی ملت فلسطین از چنگال اشغالگران خبیث صهیونیست و دشمنان  امت اسلامی، کارنامه ای درخشان، ماندگار و هدایت بخش برای مقاومت اسلامی فلسطین  است که به فضل الهی راهنمای رزمندگان فلسطینی در آوردگاه های حساس و سرنوشت ساز پیش رو قرار گرفته و نوید بخش رهایی مسجدالاقصی قبله گاه نخستین مسلمانان جهان و برچیده شدن بساط ظلم، جنایت و سبعیت غاصبان سرزمین مقدس خواهد بود.

فقدان مبارز بزرگ مقاومت و یار و یاور رزمندگان مصمم و خستگی ناپذیر فلسطینی را به خاندان مکرم، رهبران و اعضای جبهه مردمی برای آزادی فلسطین و آحاد مردم مظلوم و مبارزان غیور فلسطین تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید ، رضوان و رحمت واسعه الهی  و برای بازماندگان آن مرحوم ، صبر و شکیبایی توام با ثبات قدم طلب می کنم. 

 

 

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.