تهدیدات دشمنان نتیجه امنیت و اقتدار کشورمان است/نیروهای نظامی ایران عملگرا هستند

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با اشاره به تهدیدهای چند وقت اخیر اعلام شده بر ضد کشورمان توسط رژیم صهیونیستی گفت: این گفتمان احمقانه جدید نیست و در واقع نتیجه امنیت و اقتدار کشورمان است.

هادی نیوز: حجت‌الاسلام مهدی باقری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به تهدیدهای چند وقت اخیر اعلام شده بر ضد کشورمان توسط رژیم صهیونیستی اظهار کرد: این گفتمان احمقانه جدید نیست و در واقع نتیجه امنیت و اقتدار کشورمان است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امتحان وضعیت کشور ما به لحاظ اقتدار و دفاع از امنیت برای دشمنان کار سختی نیست، افزود: آنها می‌توانند اقتدار و توانمندی کشور ما را به چالش کشیده و نتیجه عملکرد خود را ظرف یک ساعت که نابودی خود و منافعشان در منطقه است را تماشا کند.

وی با بیان اینکه مردم ایران طی ۴۰ سال گذشته تهدیدهای دشمنان خود را به روش خود پاسخ داده است، تصریح کرد: مردم ایران با رهبری امام راحل و سپس مقام معظم رهبری طی این مدت با پرهیز از رفتار هیجانی و عجولانه در شأن خود عمل کرده و روز به روز اقتدار خود را در سطح منطقه ارتقا داده‌اند.

باقری به رانده شدن دشمنان استقلال ایران از تهران در آغاز پیروزی انقلاب اشاره و تاکید کرد: فراموش نکنیم دشمنان ایران در حال حاضر نه تنها از ایران بلکه از کشورهای اطراف ایران مانند افغانستان، عراق، لبنان، یمن و سوریه هم یا اخراج شده‌اند و یا در حال رانده شدن هستند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مردم ایران با رهبری حکیمانه رهبران خود طی ۴۰ سال گذشته بهترین بهره‌برداری را از چالش‌ها و تهدیدهای دشمن کرده‌اند، ادامه داد: تحلیل وقایع روی داده برای تحلیل‌گران کار سختی نیست، کما اینکه دشمن هر وقت خطا کرده در دراز مدت نفع آن نصیب مردم ایران شده است مانند آنچه که دشمن  فکر می‌کرد در ۸ سال دوران دفاع مقدس به ایران و مردم ایران ضربه زده است، ولی در دراز مدت همین جنگ نیز به نفع مردم ایران به پایان رسید.

وی با تاکید بر اینکه نظام ما به حدی از بلوغ رسیده است که تهدیدهای دشمن توسط خود مردم دفع و در واقع از این تهدیدها به بهترین روش به نفع خود استفاده کرده است، افزود: با تغییر ایجاد شده در ترکیب و عملکرد مجلس و دولت طی چند سال اخیر بی‌شک حرکت نظام به صورت هماهنگ و برای تحقق اهداف خواهد بود.

باقری با تاکید بر این که نیروهای نظامی همواره در راستای منافع ملت ایران حرکت کرده‌اند، ادامه داد: تمام دستگاه‌های اداری و نظامی ایران در راستای تحقق اقتدار و امنیت ایران تلاش می‌کنند بنابراین نظام ما بسته به شرایط به تهدیدهای موجود پاسخ خواهد داد که تجلی این واکنش در نیروهای مسلح نمایان خواهد بود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با اشاره به تکراری بودن تهدیدهای اعلامی بر ضد کشورمان طی سالیان گذشته گفت: عذرخواهی و توجیه سخنان، بارزترین نتیجه اقتدار کشورمان برای تهدید کنندگان بوده است.

وی به روشن بودن نتایج عملکرد نظام ما برای تحلیل‌گران طی سال‌های گذشته ادامه داد: یادمان باشد هر جا نامی از آرمان‌های ایران، انقلاب و رهبری انقلاب بوده، منجر به تهدید اهداف استکبار جهانی در آنجا شده، که نمود آن در عملکرد جبهه مقاومت متجلی است.

باقری به برگزاری رزمایش نیروهای مسلح طی چند روز گذشته اشاره و تاکید کرد: نکته قابل توجه در برگزاری این رزمایش‌ها این است که ایران بر خلاف دشمنانش هیچگاه اهل غلو نبوده و هر آنچه که به نمایش گذاشته، بخشی از توانمندی خود بوده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با تأکید بر عملگرا بودن ایران در برگزاری رزمایش‌های نظامی ادامه داد: بسیاری از رزمایش‌های نظامی ایران حتی رسانه‌ای نمی‌شود، چرا که این نیروها به دنبال ایجاد آمادگی هستند و در واقع هیچ وقت توانمندی‌های واقعی خود را به نمایش نمی‌گذارند.

وی تاکید کرد: اقتدار کشور ما در ابعاد نظامی منجر به حفظ امنیت کشور به صورت حداکثری شده است.

 

 

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.