اعتراف مدیر رادیو رژیم صهیونیستی به وضعیت متزلزل و آشفته این رژیم

مدیر رادیو اسرائیل با ابراز ناراحتی از وضعیت آشفته رژیم صهیونیستی اظهار کرد: عملیات‌های مکرر نیروهای مقاومت علیه این رژیم و انتقادات اخیر بایدن از نتانیاهو از یک طرف، اسرائیل را در وضعیت بحرانی قرار داده و از طرف دیگر این رژیم نگران‌ انرژی هسته‌ای ایران است.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از  فارس: منشه امیر، مدیر رادیو رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با  شبکه سلطنت‌طلب «کانال یک» با اشاره به اینکه امروز وضع اسرائیل بسیار نابسامان، متزلزل و آشفته شده، عنوان کرد: در این ساعاتی که با شما صحبت می‌کنم در پارلمان اسرائیل می‌خواهند لایحه‌ای تصویب کنند که کشور را به آشوب کشیده و فردا قرار است در برابر فرودگاه بین‌المللی بن‌گوریون تظاهرات گسترده‌ای انجام شود.

وی همچنین تصریح کرد: از طرف دیگر عملیات تروریستی فلسطینیان علیه اسرائیل افزایش پیدا کرده که یک نمونه آن عملیات جنین بود، از طرف دیگر حزب‌الله، به دنبال بهانه است که با اسرائیل درگیر شود که از ابعاد آن خبر نداریم.

منشه امیر در ادامه یادآور شد: بایدن نیز علنا در گفت‌وگو با شبکه سی ان ان از نتانیاهو انتقاد کرد، چیزی که تا به حال سابقه نداشته، از طرف دیگر مشکل بزرگ و اصلی این است که اسرائیل با ایران اتمی باید چه کار کند و همه اینها نگران‌کننده است.

انتهای پیام/* 

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.