طرح اصلاح قانون انتخابات فردا در صحن علنی مجلس نهایی می‌شود

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی از بررسی نهایی طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس، در نشست علنی روز آینده مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز علیرضا سلیمی، عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، از بررسی نهایی طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس، در نشست علنی فردا خبر داد و گفت: ان شاءالله در جلسه فردا (دوشنبه 26 تیر) صحن علنی مجلس، این موضوع مطرح خواهد شد و اگر صحن مجلس نیز به حذف بند مربوط به برگزاری انتخابات مجلس به صورت تناسبی در تهران رای دهد، طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس به قانون تبدیل شده و برای انتخابات سال جاری لازم الاجرا خواهد شد.

سلیمی در ادامه اظهار کرد: بحث برگزاری انتخابات به صورت تناسبی نیز می تواند در غالب طرح دو فوریتی به صورت جداگانه مورد بررسی قرارگیرد. 

ساعتی قبل، علی حدادی، عضو کمیسیون امورداخلی و شوراها در مجلس شورای اسلامی، از حذف بند مربوط به تناسبی شدن انتخابات در تهران از طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس، در نشست امروز این کمیسیون خبر داد. 

به گفته حدادی، پس از تصویب طرح مذکور در نشست روز آینده صحن علنی مجلس، پیش‌ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس، از 19 مردادماه آغاز خواهد شد.

پایان پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.