کرم خورده، همچون رژیم صهیونیستی!

محمد ایمانی، فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت:

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از مشرق : دیوید برنع (بارنئا) رییس موساد دیروز در دانشگاه "رایشمن" هرتزلیا گفت: زمان آن رسیده که ایران به شیوه های مختلف هزینه پرداخت کند، هزینه در عمق و در قلب تهران.

از وی به عنوان ضعیف ترین رئیس موساد در تاریخ رژیم صهیونیستی یاد می شود. از نشانه های بی کفایتی برنع همین بس که اطلاعات محرمانه وی، اسفند ۱۴۰۰، به واسطه نفوذ مهاجمان سایبری (دستان باز) به رایانه و گوشی اش لو رفت.

اطلاعات در حدی که در رسانه ها منتشر شد، تصاویر و ویدئوها، محل زندگی، کارت های شناسایی، آلبوم شخصی، بلیت های سفر به کپنهاگ، و ارتباطات و مهمانی ها را شامل می شد؛ و حتی تعداد دندان های کرم خورده و فاسد در دهان رئیس موساد را نشان می داد.

همان زمان کارشناس کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفته بود: تصاویری مانند آنچه از رئیس موساد منتشر شده، تاکنون دیده نشده، چرا که نشان دهنده جزئیات رفتار «بارنع» است.

رئیس موساد هر چند سعی کرده همه گرفتاری های فعلی اسرائیل را به ایران نسبت دهد، اما بهتر از هر کس می داند که بحران در اثر مهندسی موثر ایران، کاملا در رژیم صهیونیستی بومی شده و صهیونیست ها در درون رژیم، در حال دریدن یکدیگر هستند:

تامیر پاردو رئیس کهنه کار و اسبق موساد: "رفتار اسرائیل در کرانه باختری، آپارتایدی است. مسیر فروپاشی پرشتاب، دیگر جای هیچ توجیهی را برای ائتلاف باقی نمی‌گذارد. هر روز که می‌گذرد به پایان رؤیای صهیونیسم نزدیک می‌شویم".

هرتزوگ: روی بشکه باروت هستیم. اسرائیل در آستانه جنگ داخلی است. این کابینه، سر نتانیاهو را به باد خواهد داد. ما در حال سپری کردن بحرانی هستیم که ممکن است موجب نابودی اسرائیل شود.

هرتزوگ : آنچه رخ می‌دهد، فاجعه‌ای واقعی است، اسرائیل جلوی چشم من در حال فروپاشی است.

ژنرال عاموس یادلین رئیس سابق دستگاه اطلاعات نظامی: نیروهای حزب الله برای نابودی اسرائیل، نیازمند موشکهای نقطه‌زن نیستند؛ زیرا ما از درون درحال فروپاشی هستیم.

عامی ایالون رئیس سابق شاباک (با اشاره به تمرد در ارتش، نیروی هوایی، و موساد و شاباک) : "شکاف و چند دستگی در اسرائیل، عمیق‌تر از هر زمانی است. کودتای قضایی، ارتش را نابود خواهد کرد".

شایان ذکر است سرویس های اطلاعاتی ایران، قبلا وزیر امور زیر بنایی اسرائیل و همچنین خدمتکار خانه وزیر جنگ این رژیم را به خدمت گرفته بودند، در حالی که موساد و شین بت و شاباک برای مدتی طولانی در خواب به سر می بردند.

"گونن سِگِو"، وزیر اسبق انرژی و امور زیربنایی، به جرم سال‌ها جاسوسی برای ایران به ۱۱ سال زندان محکوم شد. "یعقوب ابوالقیان"، سرمایه ‌دار صهیونیست و از نزدیکان موشه یعلون وزیر دفاع پیشین، فرد دیگری بود که به همین اتهام بازداشت شد.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.