هشتک های سفارشی برای مرگ های گزینشی

می شود! پاسخ دهید : چرا شما معامله را به هم زدید از زن زندگی آزادی رفتید ناتو برای موشک باران زنان ومردان ایرانی. راستی چرا از جنبش زن زندگی ازادی رفتید بیماران در حال مرگ را تحریم دارویی کردید خیلی از این بیماران زن هستند!

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از زنان نیوز  کرمان - حجت الاسلام محسن سنجری : دشمن ذهن ها را در تسخیر خود قرار داده است،فکرها را اسیر خود کرده قدرت تعقل را از فرد فرد افراد گرفته آیا کسی است که بگوید دختر کوچک شهید یک سال با قاب پدر شب را به صبح رسانده.او داغ پدر را چگونه باید تحمل کند.پدری که جونش دخترش بود.
چگونه تحمل کند پسر بچه کوچکی نبود پدر را چرا اینقدر جرات کردند با ذهن شما بازی های کودکانه در گیم نت ها ورایانه ها را تست وآزمایش کنند وشما کماکان در خواب های رنگی فردا پس فردا ده سال دیگر چه می شود جرات تکلم و تعقلتان را یک جا به حراج بافتهای ذهنی نابخردان ونااهلان هوس باز وهوچی باز ماهواره وفضای مجازی بصورت رهن کامل گذاشته اید چرا فریاد مهسا نیکا،سارینا و و و و در فضای مجازی تِرند می شود و فریاد مادر ، پدر ، فرزند و همسر شهدا در شلوغ کاری های رسانه ای خودی و غیر خودی محو می شود.
راستی خبر دارید کودکان شهدای فتنه ۱۴۰۱شبها با لالایی بابا برمی گردد به خواب وعشق بابا شب را به صبح می رسانند ،راستی از همسران شکسته دل شهدا با یک مشت بچه قد ونیم قد خبر دارید.راستی از این آرامشی که با خون آنها میدان را از لوث اشرار پاک کرد مطلع هستید چرا نگاه شما گزینشی وبرشی به موضوعات شده از بس فریادهای ناصواب ودروغ های دشمن ولشکر کشی های کاذب را در مقابل دیدگان خود دیدیم دیگر یادمان رفت از شمال تاجنوب از شرق تاغرب کشور هزینه امنیت خون مطهر این شهداست
راستی چرا گردانندگان جنبش دروغین زن زندگی آزادی لحظه ای ،صفحه ای، مطلبی از این زنان ودختران وفرزندان شهدا در صفحات مجازیشان نگذاشتند تا بگویند اینها هم عزیزترین افراد زندگیشان را فدا کردند.این به خوبی هویت پوشالی وآبکی آنان را به نمایش می گذارد که اینان فقط کاسبان هویت وسارقان غیرت ومنادیان شیطانند، که هر چند ماه یک بار ظهور وبروز می کنند تا از نوکری خود به اربابان پست فطرتشان دور نمانند.
جماعتی که انگار غیرت در وجودشان سنگینی وحیا در ذاتشان اگر احساس شود انگار مهلک ترین بیماری را در خود دیده اند.
راستی از پولهایی که به اسم مهساها در تجمعات وخیریه های پوشالی گرفتید چه خبر می شود یک لیستی از آنهارا به دنباله کنندگانتان نشان دهید.
می شود پاسخ دهید چرا شما معامله را به هم زدید از زن زندگی آزادی رفتید ناتو برای موشک باران زنان ومردان ایرانی.
راستی چرا از جنبش زن زندگی ازادی رفتید بیماران در حال مرگ را تحریم دارویی کردید خیلی از این بیماران زن هستند!
راستی چرا از جنبش مضحک زن ، زندگی آزادی رفتید سراغ منافقینی که ۱۷هزار زن ومرد ایرانی را ترور کردند واروپا با افتخار از آنها پذیرایی کرده ومی کند.
راستی چرا با وجود تحقیرتان در غرب شما هنوز راضی نشدید پشت به آنان کنید این قدر غرب وحشی برای شما مهم است که جیکتان در نمی آید.
راستی پرچم های رنگیتان در میادین توهمی که برسر روی هم کوبیدید چرا اثری نیست می دانید چرا چون شما هوچی بازان فاسد تصورتان این بود کار انقلاب را باچهار تا عربده کشی می توانید تمام کنید.
به راستی چقدر از این همه اعتبار کاذب به خانواده مهسا دادید،راستی ۱۷۰میلیونی که مصی علینژاد گرفته به اسم این جنبش احمقانه کجا خرج شده احتمالاً هزینه اینترنت داده.
راستی جادوگرتان علی کریمی خواهرش در زندان بود.به واسطه چک های برادر حامی ززآ آیاخواهرشما ازاین جنبش باید با چک های برگشتی تو تاکی زندان باشد.
از براندازان یک بار مصرف که روسری از سر برمی داشتند فیلم فجر راتحریم می کردند صدا وسیما را تهدید می کردند مجریان ورزشی کجایند آیا بدون آنها جام جهانی برگزار نشد آیا جشنواره فیلم فجر بدون آنها بی سیمرغ پاند،وصدا وسیما بدون مجری وهنرپیشه.
ازتهدیدهای بین المللی،تحریم های جهانی که لیست کرده بودید خبری هست آیا با تحریم های شما عضویت ما در بریکس یا شانگهای لغو شد یا وصل شد آیا عضویت مادر باشگاه علم وفن آوری جهانی در حوزه هوا وفضا کاهش یافت یا جهش پیدا کرد.
انتهای پیام/ *

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.