مقام امنیتی سابق لبنان: محور مقاومت اجازه شکست حماس را نمی‌دهد

مدیر کل سابق سازمان امنیت عمومی لبنان گفت، محور مقاومت اجازه نمی‌دهد حماس شکست بخورد. این تصمیمی راهبردی است.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از فارس:   سرلشگر «عباس ابراهیم» مدیر کل سابق سازمان امنیت عمومی لبنان در مصاحبه به «رادیو مونته کارلو» گفت، این تصمیمی راهبردی در محور مقاومت است؛ این محور اجازه نمی‌دهد حماس شکست بخورد. 

عباس در این مصاحبه کوتاه ضمن تمجید از قدرت حماس در نفوذ به حصار مرزی با فلسطین اشغالی که مجهز به انواع سامانه‌های پیشرفته راداری و دوربین‌های نظارتی است، گفت، حتی در اثنای عملیات، برخی رزمندگان جایگزین شدند.

سرلشگر عباس گفت، محور مقاومت تصمیم راهبردی خود را گرفته. این تصمیم اجازه نمی‌دهد حماس شکست بخورد و اسرائیلی‌ها وارد نوار غزه شوند. این خط قرمزی است که قابل چانه زدن نیست. 

این مقام امنیتی سابق لبنان هشدار داد: اگر این خط قرمز زیر پا گذاشته شود، همه جبهه‌های محور... در این نبرد، وارد خواهند شد.

وی با توجه به علل بروز این جنگ، مسئولیت آن را بر عهده دیگران بخصوص رژیم صهیونیستی دانست و گفت، بی توجهی به حقوق فلسطینیها و اقدامات اسرائیل علیه مسجد الاقصی و در حق زندانیان فلسطینی [اُسرا] وضعیت را به این جا رسانده است. 

در همین ارتباط، گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس در واکنش به تهدیدات تل آویو مبنی بر حمله زمینی به غزه، پیشتر تأکید کرده بود که این تهدیدها مسخره است و حتی چنین اقدامی، بهترین گزینه برای حماس تلقی خواهد شد.

عملیات طوفان الاقصی که گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس آن را از شنبه آغاز کرده، در حمایت از قدس انجام می‌شود و تا کنون بیش از هزار صهیونیست را از پا در آورده و بیش از دو هزار صهیونیست را مجروح کرده است.

پایان پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.