وقتی هراس صهیونیست‌ها را فرا می گیرد+ فیلم

ویدئوی منتشر شده در شبکه های اجتماعی نشان از هراس نظامیان صهیونیست از رزمندگان مقاومت دارد، به گونه ای که تعدادی از آنها به خاطر ترس از مبارزان گردان های شهید «عزالدین القسام»، داخل یک تانک مستقر در یکی پایگاه های نظامی رژیم صهیونیستی مخفی شده اند.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز بهرنقل از ایرنا : از نخستین روز عملیات «طوفان الاقصی» شنبه ۷ اکتبر که رزمندگان مقاومت توانستند به عمق سرزمین های اشغالی نفوذ کنند، شوک زیادی به نظامیان صهیونیست و ارتش اشغالگر وارد شد، با آغازاین عملیات و فقط در ۲۰ دقیقه، ۵ هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.

در این حمله ترکیبی، علاوه بر هوا و دریا، تفنگداران حماس با پیشروی در اراضی اشغال‌شده، تلفاتی بی‌سابقه را بر صهیونیست‌ها وارد آوردند که در تازه ترین آمار، بیش از یک هزار صهیونیست کشته و بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ نفر زخمی شدند.

به نوشته رسانه های صهیونیست، اسراییلی ها حتی جرات یک لحظه خروج از پناهگاه‌ها برای استحمام را هم ندارند، زیرا نه تنها از موشک های حماس می ترسند، بلکه از حضور نیروهای مقاومت فلسطین در شهرک ها نیز هراس دارند.

کانال های مختلف تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز پیشتر «فریاد کمک» صهیونیست های مقیم جنوب سرزمین های اشغالی را منتشر و اعلام کردند که شهرک های صهیونیست نشین دیگر امن نیستند.

این در حالی است که هراس از رزمندگان مقاومت و موشک های آنها نه فقط اسراییلی ها را بلکه نظامیان، پلیس و نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی را دچار وحشت کرده است.

با این اوصاف و بی‌تردید می‌توان گفت بعد از «جنگ رمضان» در اکتبر ۱۹۷۳ (مهرماه ۱۳۵۲) که بسیاری آن را به «یوم کیپور» می‌شناسند و در جریان آن مصر و سوریه در شرق کانال سوئز و ارتفاعات جولان علیه مواضع اسرائیل دست به حمله‌ای غافلگیرکننده زدند، طوفان الاقصی بزرگترین ضربه‌ای بوده که در ۵۰ سال اخیر صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی خورده‌اند.

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.