اخراج سفرای اسرائیل و تحریم های نفتی ، ایجاد ترس در دل مستکبرین

اتحاد ؛ اولین گام کشورهای اسلامی در حمایت از مردم غزه وفلسطین

اگر مسلمانان متحد می شدند و فقط سفرای آمریکا و رژیم غاصب صهیونسیتی را اخراج می کردند و تهدید به تحریم نفتی می کردند، شرایط مردم غزه بسیار تغییر می کر‌د.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز  : دشمنان در باطل متحدند و مسلمانان در  حق پراکنده و متفرق. امیر المومنین حضرت علی علیه السلام در خطبه ۲۷ نهج‌البلاغه می فرماید:‌ « فَیَا عَجَباً! عَجَباً ـ وَ اللهِ ـ یُمِیتُ القَلْبَ وَ یَجْلِبُ الْهَمَّ مِنِ اجْتِمَاعِ هؤُلاَءِ القَوْمِ عَلَى بَاطِلِهمْ، وَ تَفَرُّقِکُمْ عَنْ حَقِّکُمْ! فَقُبْحاً لَکُمْ وَ تَرَحاً، حِینَ صِرْتُمْ غَرَضاً یُرمَى: یُغَارُ عَلَیْکُمْ وَ لاَتُغِیُرونَ وَ تُغْزَوْنَ وَ لاَتَغْزُونَ، وَ یُعْصَى اللهُ وَ تَرْضَوْنَ»؛ شگفتا، شگفتا! به خدا سوگند قلب را مى میراند و غم و اندوه را (به روح انسان) سرازیر مى کند که آن‎ها (شامیان غارتگر) در مسیر باطل خود، چنین متّحدند و شما، در طریق حقّتان، این گونه پراکنده و متفرّق! روى شما زشت باد! و همواره غم و اندوه قرینتان باشد! چرا که (آنچنان سستى و پراکندگى به دشمن نشان دادید که) هدف تیرها قرار گرفتید، پى درپى به شما حمله مى‎کنند و شما به حمله متقابل دست نمى‎زنید! با شما مى‎جنگند و شما با آنها پیکار نمى‎کنید! آشکارا، معصیت خدا مى شود و شما، (با اعمال نادرستتان) به آن رضایت مى‎دهید!

کوچکترین اقدام مسلمانان   اگر مسلمانان متحد می شدند و فقط سفرای آمریکا و رژیم غاصب صهیونسیتی را اخراج می کردند و تهدید به تحریم نفتی می کردند، شرایط بسیار تغییر می کر‌د. اما این انتظاری است که برآورده نمی شود. سران کشورهایی که امثال اردغان و بن سلمان بر آنان حاکم اند و یک دست در دست شیطان بزرگ و رژیم صهیونسیتی دارند و با دست دیگر ابراز مخالفت با آنان می کنند و منافقانه می خواهند هر دو طرف را داشته باشند نه اتحاد ایجاد می شود و جبهه کفر از آنان هراسی دارد. ولی مردم با حضور خود و فشار بر حاکمان می توانند این رعب و هراس را در دل حاکمان و جبهه باطل ایجاد کنند. این کشتار وقیحانه و به خاک و خون کشیدن کودکان و مردم مظلوم فلسطین ، عامل این مطالبه شده است که تداوم آن می تواند نتایج امیدوارم کننده ای در پی داشته باشد و سردمداران کشورها را مجبور به مقابله با جبهه استکبار کند‌. چقدر وقیحانه انواع سلاح در اختیار رژیم منحوس و غاصب صهیونیستی گذاشته می شود و مانع ارسال غذا و دارو به نوارغزه می شوند و تهدید می کنند کسی حق کمک به مردم غزه را ندارد.  «إنْ تَنْصُروا اللهَ یَنْصُرُکُم وَ یُثَبّتْ أقدامَکُم»

اگر خداوند را ياری كنيد، شما را ياری می‌كند و گام‌هايتان را استوار می‌سازد!

انتهای پیام /* 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.