نماینده مردم دامغان:

سخنان آیت‌الله رئیسی باعث عزت مسلمین و امید مستضعفین شد

نماینده مردم دامغان در مجلس گفت: سخنان رئیس‌جمهور در اجلاس سازمان همکاری کشورهای اسلامی در ریاض باعث عزت ملت انقلابی ایران و مسلمانان جهان و همینطور مایه امید مستضعفین جهان بود.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از ایرنا : علی اکبر علیزاده با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور در اجلاس فوق العاده سازمان همکاری کشورهای اسلامی در ریاض درباره فلسطین گفت: سخنان رئیسی در این اجلاس دقیق و با برنامه و حساب شده بود.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی افزود: واقعیت این است که اجرایی سازی پیشنهادات رئیسی درباره ملت فلسطین که در این اجلاس مطرح شد عزت و احترام کشورهای اسلامی را به همراه خواهد داشت.

علیزاده افزود: سخنان رئیس‌جمهور در این اجلاس و همینطور دیدارها و برنامه‌های وی در این سفر باعث عزت ملت انقلابی ایران و همینطور مسلمانان جهان و نیز مایه امید مستضعفین جهان بود.

وی خاطرنشان کرد: واقعیت این است که مواضع آقای رئیسی در این اجلاس در تراز ملت انقلابی ایران بود و به عنوان یک ایرانی به وجود چنین رئیس جمهوری افتخار می‌کنم.

این نماینده مجلس افزود: سفر رئیسی از همان ابتدا و همچنین استقبالی که از رئیس جمهور کشورمان شد تا اجلاس‌ها و سخنرانی و همگی نشان دهنده اوج عزت و اقتدار رئیس جمهوری اسلامی ایران در این سفر بود.

 پس از آغاز تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و متعاقب پیگیری‌های دیپلماتیک فراوانی که جمهوری اسلامی ایران انجام داد، نهایتا شنبه ۲۰ آبان ریاض پایتخت عربستان میزبان نشست مشترک کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب با محوریت ویژه بررسی جنایات رژیم صهیونیستی در غزه بود.

در این نشست که هیات ایرانی به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی در آن شرکت کرد، سران کشورهای اسلامی و عرب منطقه گردهم آمدند تا درباره «چگونگی حمایت عملیاتی از مردم غزه و مقابله منسجم با جنایات رژیم صهیونیستی» به یک رویکرد واحد برسند.

در این نشست رئیس جمهور ۱۰ پیشنهاد مهم، کاربردی و متناسب با وضعیت فعلی غزه مطرح کرد که از جمله مهمترین آنها، لزوم توقف جنگ و آش بس فوری، بازگشایی گذرگاه رفح، ارسال کمک‌های بشردوستانه، ایجاد صندوق ویژه بازسازی غزه و تروریستی خواندن ارتش رژیم صهیونیستی بود.

انتهای پیام/م

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.