عملیات‌های ضدصهیونیستی جدید یمن/ حمله پهپادی به ایلات و هدف قراردادن یک کشتی دیگر در دریای سرخ

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از عملیات‌های جدید ضد رژیم صهیونیستی در پی هشدارهای قبلی خود به کشتی‌های اسرائیلی و کشتی‌هایی که مقصد آنها بنادر فلسطین اشغالی است، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز  به نقل ازتسنیم : به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، یمنی‌ها که تأکید کرده‌اند تا زمان توقف تجاوزات رژیم اشغالگر علیه غزه و ورود آب و غذا و دارو و... به این منطقه به عملیات‌های خود ضد مواضع رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهند و اجازه تردد هیچ کشتی اسرائیلی و نیز کشتی‌های دیگری را که به‌مقصد فلسطین اشغالی در حرکت باشند و برای این رژیم کالا ببرند، نمی‌دهند، شب گذشته از عملیات‌های جدید خود در این زمینه خبر دادند.

سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن شب گذشته اعلام کرد که نیروهای مسلح یمن بعد از بیش از 3 بار اخطار، کشتی تجاری «ام‌اس‌سی یونایتد» را در دریای سرخ هدف قرار دادند.

وی افزود: این عملیات بعد از آن انجام گرفت که خدمه این کشتی 3 بار اخطار نیروهای مسلح یمن را نادیده گرفتند. نیروهای مسلح یمن مجدداً تأکید می‌کنند که خواستار ادامه کشتیرانی آزادانه در دریای سرخ هستند اما عبور همه کشتی‌های اسرائیلی و کشتی‌هایی که به‌سمت بنادر فلسطین اشغالی حرکت می‌کنند، ممنوع است.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.