واکنش امیرعبداللهیان به اقدام مخالف آزادی بیان «متا» در بستن حساب‌های رهبر انقلاب

وزیر امور خارجه کشورمان اقدام «متا» در سانسور سخنان مقام معظم رهبری را غیراخلاقی و توهین به میلیونها دنبال‌کننده مواضع و اخبار ایشان دانست.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از تسنیم : حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمعه‌شب با ارسال دیدگاه‌های خود به پایگاه خبری میدل‌ایست‌آی در لندن، به ادعاهای بی‌اساس متا در بستن حسابهای مقام معظم رهبری در اینستاگرام و فیس‌بوک واکنش نشان داد.

وزیر امور خارجه در خصوص اقدام‌ شرکت متا برای  بستن حسابهای اینستاگرام و فیس‌بوک مقام معظم رهبری گفت؛ شعارهای آزادی بیان توسط برخی مدعیان غربی، شعاری توخالی و نمایشی و پوششی برای اهداف نامشروع سیاسی آنهاست.

وی افزود: مسدود کردن حساب‌های رهبر معظم انقلاب نه‌فقط خلاف آزادی بیان، بلکه توهین به میلیون‌ها دنبال‌کننده مواضع و اخبار ایشان است.

امیرعبداللهیان اقدام ضد آزادی بیان شرکت متا در مسدود کردن حساب‌های رسانه رهبر معظم انقلاب اسلامی را محکوم کرد و گفت: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رساترین صدای حامی ملت مظلوم فلسطین و غزه در جهان است و امپراطوری "سیلیکون‌ولی" نمی‌تواند مانع رسیدن این صدا به افکار عمومی دنیا شود.

وی افزود: از نشانه‌های فروپاشی اخلاق و نظام اخلاقی جهان، رفتار بی‌دلیل پلت‌فرم‌های آمریکایی در سانسور سخنان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و حامیان مردم آواره غزه و بیش از 30 هزار شهید فلسطینی در 5 ماه اخیر است و این شرکت باید پاسخگوی رفتار خلاف قاعده و ضداخلاقی خود باشد.

انتهای پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.