اخبار کوتاه

به‌دنبال بیانیه جبهه منحله مشارکت و صحبت‌های تند موسوی خوئینی‌ها، جمعی از عناصر فتنه‌گر شهر اصفهان قصد دارند به‌زودی در تهران برای انجام بخشی از فعالیت‌های خود، تجمعی سیاسی برگزار کنند. این گروه که در حال حاضر در شبکه‌های اجتماعی حضور فعالی دارند؛ در حال تدارک مقدمات برگزاری این نشست و حضور فتنه‌گران اصفهان در تهران هستند. بر اساس همین اخبار، هدف این گروه، انجام تحرکات جدید در انتخابات پیش رو است.

*** بر اساس اخبار دریافتی، مجمع روحانیون در جلسه خصوصی درباره انتخابات ریاست‌جمهوری به این تحلیل رسیده‌اند که بهترین برخورد با انتخابات، نامزدی خاتمی است؛ اما موسوی خوئینی‌ها به‌شدت با این نظر مخالفت می‌کند و می‌گوید که ما باید به تبعات تصمیم توجه کنیم، چراکه اگر آقای خاتمی رد صلاحیت شود، آن‌ها چه خواهند کرد؟ می‌ایستند و اعتراض می‌کنند؟ اگر چنین کنند، یعنی با حکومت درگیر شده‌اند. بدین ترتیب فضا را رادیکال می‌کنند. اما قطعاً چنین نخواهیم کرد و مجبوریم سکوت کنیم. بدین‌ترتیب آبروی خودمان می‌رود.

 

** سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان در واکنش به بیانیه قیم‌مآبانه حزب منحله مشارکت درباره تحریم انتخابات و ترور شخصیت اصلاح‌طلبان طرفدار حضور در انتخابات، این حزب را مسئول گرفتاری‌های فعلی جبهه اصلاحات عنوان کرد. «مجید محتشمی» که با سایت ضدانقلاب روز آنلاین مصاحبه کرده، گفته است: جبهه اصلاح‌طلبان بدون هیچ‌گونه پیش‌شرطی و با قوت در انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم شرکت خواهد کرد و همه اصلاح‌طلبان را هم دعوت می‌کنیم که در انتخابات حضور داشته باشند. وی ادامه داده است که در طول ۱۰ انتخابات ریاست‌جمهوری گذشته، برگزاری انتخابات به اعتقاد ما، انتخابات سالم و آزادی بوده است.

** هزاران نفر از ساکنان سرزمین‌های اشغالی، در اعتراض به خفقان و تضییع حقوق انسانی خود در خیابان‌های تل‌آویو راهپیمایی کردند. تظاهرات‌کنندگان با در دست داشتن پوسترهایی، رژیم صهیونیستی را به «پایان دادن به نژادپرستی» فراخواندند. شعارهای معترضان حاکی از هشداری به سردمداران رژیم صهیونیستی بود مبنی بر اینکه: «همه انقلاب‌ها از اینجا شروع می‌شود.»

** یک فایل صوتی بیست دقیقه‌ای در فضای اینترنت منتشر شد که مکالمه محرمانه دوسال پیش نیک‌آهنگ کوثر، ضدانقلاب خارج‌نشین و مهدی هاشمی را در تاریخ ۱۳ اکتبر ۲۰۱۰ افشا می‌کند. در این فایل منسوب به مهدی هاشمی، وی به نکاتی درباره نگاهش به سیاست داخلی ایران، وضعیت بعد از انتخابات ۸۸ و درگیری‌ها و موضع‌گیری‌های پدر وی و خودش اشاره می‌کند. نیک‌آهنگ کوثر مدیر سایت ضدانقلابی خودنویس نیز در بخشی از این فایل صدای منتسب به این دو، با تأکید بر اینکه این گفت‌وگو خصوصی است، سؤال‌هایی از وی می‌کند که قابل تأمل و توجه است.

** «مجید عادلی» کارمند رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق که چندی پیش در «حی‌المشتل» در منطقه سیده زینب(ع) ربوده شده بود، طی عملیات اخیر ارتش سوریه در منطقه ریف دمشق از اسارت تروریست‌های مسلح آزاد شد

 

** مروری بر عملكرد میرحسن موسوی - رئیس دفتر جدید احمدی‌نژاد - نشان می‌دهد او از جمله نیروهای خاص دولت است كه نقش مستقیمی در جابه‌جایی مدیران اقتصادی دولت را عهده‌دار بوده است. وی سابقه كاری در شركت سایپایدك در دولت خاتمی را هم دارد؛ اما اینكه چطور یك حامی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به ریاست دفتر احمدی‌نژاد رسیده است، جای سؤال دارد؟!

 

 ***«رضا ربع‌پهلوی» با انتشار پیامی كه آن را خطاب به ملت ایران –بخوانید پادوهای مزدبگیرش- داده، از آنان خواسته است تا در دو روز پیاپی با روشن كردن شمع در خیابان‌ها، اعتراض خود را نسبت به افرادی كه به جرم اقدام علیه امنیت ملی و ایجاد ناامنی برای شهروندان ایرانی در زندان هستند، اعلام كنند. یكی از كاربران سایت صهیونیستی بالاترین با انتقاد از این افاضات ملوکانه گفت: «دفعه دیگه كه شورای هماهنگی‌ راه سبز امید فراخوان تظاهرات سكوت داد و خواستین این شورا رو بدون توجه به جو امنیتی و خطرات به باد حمله و انتقاد بگیرین كه چرا گفته «سكوت»، فراخوان «شمع‌های روشن» رضا[ربع] پهلوی رو یادتون بیاد.»!

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.