فرمانده بسیج مستضعفین کشور:

فشارهای دشمن ظرفیت‌های نهفته کشور را شکوفا می‌کند

فرمانده بسیج مستضعفین کشور گفت: فشار دشمنان ظرفیت‌های نهفته کشور را شکوفا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار محمدرضا نقدی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای هجرت بسیج سازندگی استان زنجان اظهار کرد: دشمنان از همان آغاز پیروزی اسلامی به بهانه‌های مختلف در تلاش برای ضربه زدن به نظام و انقلاب بودند، ولی وقتی با کارشکنی‌های مختلف و با ترور شهیدان والا مقام موفق به این امر نشدند، جنگ اقتصادی را در پیش گرفته و تحریم علیه کشور را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه دشمن ما را در امور سخت آزموده است، تاکید کرد: دشمن با وجود انجام توطئه‌های فراوان از جمله ترور دانشمندان کاری از پیش نبرده است.

فرمانده بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه حمله و کارشکنی‌های دشمنان ظرفیت‌ها و استعدادهای نهفته کشور را آشکار ساخته است، افزود: خداوند به علت ایستادگی مردم ایران در برابر فشارهای دشمن جایزه داده است و آن جایزه دستگیری یک منافق به اسم ریگی در آسمان است.

*ایران پیشرفته‌ترین نیروهای مسلح دنیا را دارد

وی در ادامه با اشاره به شکار پهپاد جاسوسی و در اختیار گرفتن آن توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: در حال حاضر ایران یکی از پیشرفته‌ترین نیروهای مسلح دنیا را دارد.

سردار نقدی با اشاره به دستیابی ایران به علوم هوا فضا، افزود: در حال حاضر 95 درصد از کشورهای دنیا از این علوم محروم هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی اظهارات دشمنان در مورد حمله نظامی به ایران تصریح کرد: این اظهارات بعد از جنگ تحمیلی همواره ادامه داشته است و به دلیل قدرت پدافند دفاعی ایران عملیاتی نشده است.

فرمانده بسیج مستضعفین کشور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی و نحوه عملیاتی کردن آن در کشور یادآور شد: اقتصاد مقاومتی، اقتصادی پویا است و تبیین فرهنگ کار و تلاش در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه همه مردم و مسئولان باید در اقتصاد مقاومتی نقش ایفا کنند، افزود: به جای کنز سکه که در 40 روز فروش ویژه سکه اتفاق افتاد، می‌توان این ثروت را در مکان مولدی سرمایه‌گذاری کرد تا برای جامعه سودمند باشد.

*کشور ما یک کشور مصرف زده است

سردار نقدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه الگوی مصرف ما غلط است، گفت: متاسفانه ما مصرف زده هستیم.

وی خاطر نشان کرد: باید الگوهای صحیح مصرف در کشور نهادینه شود و به جای استفاده از کالاهای خارجی از کالاهای ساخت داخل استفاده کنیم.

*آرایش کردن برای زنان به ارزش تبدیل شده است

فرمانده بسیج مستضعفین کشور در ادامه با انتقاد از فرهنگ مصرف‌گرایی متداول در جامعه گفت: الان فرهنگ کار در جامعه کنار گذاشته شده و آرایش کردن و استفاده از لوازم آرایشی تبدیل به یک ارزش شده است.

وی همچنین با ابراز تاسف از کاهش تولیدات خانگی در کشور افزود: در حال حاضر به جای استفاده از این تولیدات از کالاهای خارجی استفاده می‌کنیم، امری که در دهه‌های گذشته متداول نبوده است.

سردار نقدی در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت دانشگاه‌های کشور نیز اشاره‌ای داشت و گفت: دانشگاه باید با مسائل درگیر باشد، در صورتی که هم‌اکنون و به فرموده مقام معظم رهبری 70 درصد پایان نامه‌ها مشکلات ما را حل نمی‌کنند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.