افشاگری‌های ضدانقلاب‌های خارج‌نشین علیه یکدیگر

مدیر شبکه ضدانقلابی «کانال یک» در برنامه‌ای زنده به افشاگری علیه «سعید کریمیان»، مدیر گروه شبکه‌های ضدانقلابی جم پرداخت.

 

وی با اشاره به نامعلوم بودن منبع هزینه‌های میلیون دلاری شبکه‌های جم افزود: «معلوم نیست هزینه‌های هنگفت نیم میلیون دلاری اداره 8 کانال جم در هرماه از کجا و چگونه تأمین می‌شود؟ شبکه‌ای که تمام هستی تاریخی و فرهنگی ملت ایران را مصادره می‌کند. برای نمونه در تمامی سریال‌های پخش شده در این شبکه، مولانا را فردی اهل ترکیه و متعلق به این کشور معرفی می‌نماید.»

گفته می‌شود این قصه از آن جایی رونق گرفت و سعید کریمیانِ ناشناخته، از زمانی در فضای مجازی مطرح شد که چندی پیش «مهدی خزعلی» در وبگاه رسمی‌اش از ارتباط پنهانی مدیر شبکه جم با افرادی در داخل ایران پرده برداشت و ارتباط برادرش علیرضا را با سعید کریمیان افشا کرد. در این دعوای زرگری، «علیرضا خزعلی» تاب این افشاگری را نداشت و بلافاصله در وبلاگ شخصی‌اش از اتهامات مهدی علیه خود اعلام برائت کرد و البته از ارتباط سعید کریمیان با سازمان مجاهدین خلق پرده بر‌داشت.  ماجرا به این جا ختم نشد و چند روز قبل نیز مطلبی از وبگاه بالاترین تحت عنوان مصاحبه رادیو زمانه با مدیر گروه جم، انتشار پیدا کرد که البته تاکنون جنجال‌های فراوانی بر سر ساختگی و یا واقعی بودن این مصاحبه وجود دارد. سعید کریمیان در صفحه شخصی‌اش در فیس‌بوک، فشارهای عوامل شبکه «من‌وتو» را دلیل تمامی این جنجال‌ها دانسته است.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.