اخبار کوتاه

* همزمان با نزدیک شدن به یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) دیدارهای جداگانه‌ای با شخصیت‌های حوزوی و مردود فتنه 88 را برگزار کرده است. در همین خصوص هفته گذشته دیدارهایی با یوسف صانعی، بیات زنجانی و برخی از اعضای مجمع غیرقانونی محققان و مدرسان در قم برگزار شده است.

 

***سی‌ان‌ان که وابسته به نهادهای جاسوسی آمریکا است در تحلیلی که در وب‌‌گاه این شبکه منتشر شده است، پیش‌بینی کرده است که در سال 2013 اغتشاشات در پیش و پس از انتخابات دوره یازدهم ریاست‌جمهوری مهم‌ترین و محتمل‌ترین بحرانی است که جمهوری اسلامی با آن درگیر خواهد شد، اما نکته جالب آنجا است که شبکه خبری سی‌ان‌ان تلاش کرده است در قالب تحلیل –بخوانید خبر محرمانه- از برنامه سرویس‌ جاسوسی سیا برای آشوب و اغتشاش در انتخابات پرده بردارد و به طرز تلویحی به ایادی و مزدبگیران داخلی‌شان هم دستور شبکه‌سازی و تجهیز برای اغتشاشات را بدهد.

 

*** گروهک تروریستی پژاک یک جوان کُرد به نام «دلشاد پیروزی» ۱۸ ساله و ساکن روستای «گرویشی» از توابع شهرستان سردشت واقع در استان آذربایجان غربی را در منطقه «قانکای بریندان» از توابع شهر سردشت به بهانه ممانعت از پرداخت باج به قتل رساند! این گروهک تروریستی، کمک مالی و نقدی به پژاک را از وظایف کُردها و خود را از مدافعان حقوق ملت کرد می‌دانند، تا این گروهک بتواند به بقا و به‌اصطلاح به مبارزات! خود در راستای اهداف فرقه یعنی آزادی و رهایی ملت کرد ادامه دهد و در صورت عدم پرداخت مبالغ تعیین‌شده شخص را به خیانت متهم کرده و به‌قتل می‌رسانند.

 

***  تعدادی از سرکردگان گروهک تروریستی کومله جناح «مهتدی» که به‌تازگی از سوی سرویس‌های امنیتی غربی حمایت مالی و تجهیزاتی می‌شوند، ضمن حضور در محل استقرار برخی از گروه‌های معارض سوری واقع در مرز سوریه و عراق با آن‌ها ملاقات و گفت‌وگو کردند. در جریان این نشست، سرکردگان گروهک کومله متعهد شده‌اند برای انجام اقدامات ضدامنیتی علیه مواضع ارتش سوریه و سرنگونی دولت بشار اسد برای تروریست‌های سوری کمک مالی و تسلیحاتی ارسال کنند.

*** برخی سران شورای مرکزی منافقین موسوم به «شورای مقاومت» طی دیدار با تعدادی از شاهزادگان عربستان سعودی توافق کردند تا گروه جدیدی از باقی‌مانده‌های خود در کمپ «لیبرتی» را برای ایجاد «کارگروه تخصصی درباره شیعیان جهان» به‌کارگیری کنند. این گروهک مزدور قرار است این بار در آغوش شاهزادگان عرب مأموریت خود را در قالب تیم‌های تحقیقاتی و عملیاتی با تأسیس پایگاه اینترنتی و شبکه‌های ماهواره‌ای شروع کند.

 

*** «پیش به سوی فتح خیبر»، «مظلوم‌تر از بهشتی، خدوم‌تر از رجایی»، «زنده باد بهار»؛‌ اینها شعارهایی‌است كه گفته می‌شود قرار است به وسیله آن‌ها «اسفندیار رحیم مشایی» دل و رأی مردم را ببرد! وبلاگ‌هایی كه باعنوان «حامیان اسفندیار رحیم مشایی» به نشر اخبار و اطلاعات می‌پردازند با طرح چنین شعارهای از ضرورت حضور مشایی در انتخابات صحبت می‌كنند. همچنین به نظر می‌رسد یك تیم رسانه‌ای با انتشار نظرسنجی‌هایی (كه اعتبار علمی آن مورد تردید است) «رحیم مشایی» را در صدر انتخاب مردم! معرفی كرده و به دنبال القای محبوبیت این فرد به جامعه است.  

       

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.