رسوایی جنسی تروریست‌ها در سوريه

ارتش سوريه اعضاي يک گروه افراط‌گراي مسلح را در يک مراسم فحشاي جمعي در شهر «ادلب» بازداشت کرداعضاي این گروه تروريستي افراطي موسوم به «جبهه النصره» وابسته به شبكه اخوان‌المسلمون در سوريه به رهبري فاروق طيفور در يک رسوايي جنسي شرم‌آور دست داشتند.

 

بر اين اساس اطلاعات پايگاه خبري «خبر پرس» لبنان، يک گروه 20 نفره از افراد مسلح اين گروه تروريستي به سركردگي ابواحمد التميمي در يک مراسم فحشا با حضور 30 زن از اعضاي اين گروه و گروه موسوم به ارتش آزاد دست داشتند؛ همچنين برخي از اعضاي گروه 30 نفره، زنان به اسارت گرفته شده سوري هستند.

 ارتش سوريه در عملياتي ويژه اين افراد را به همراه سركرده آن‌ها در شهر ادلب در شرايطي شرم‌آور بازداشت کرده است. محل بازداشت سالني در شهر ادلب بوده و تروريست‌ها از رفتار شرم‌آور خود فيلم و عکس تهيه مي‌کردند. بر اساس بازجويي از بازداشت شدگان به ويژه التميمي 40 ساله که تبعه سعودي است مشخص شده که 15 تن از اين تروريست ها خارجي هستند؛ همچنين برخي از زنان بازداشت شده نيز سعودي هستند.پيش از اين نيز شورشيان مسلح در سوريه رسوايي‌هاي اخلاقي متعددي داشتند که نمونه بارز آن عبدالرزاق طلاس در شهر حمص و همچنين يک سرهنگ فراري ارتش در لاذقيه بود.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.