حکمی شبیه متن زیارت‌نامه!

محمدحسین صفار هرندی در نشست پرسش و پاسخ جمعی از مردم رشت درباره تغییر و تحولات اخیر در دولت، با ابراز ناخرسندی شدید از عدم ثبات و آرامش در سال پایانی دولت دهم تصریح کرد: ...


  محمدحسین صفار هرندی در نشست پرسش و پاسخ جمعی از مردم رشت درباره تغییر و تحولات اخیر در دولت، با ابراز ناخرسندی شدید از عدم ثبات و آرامش در سال پایانی دولت دهم تصریح کرد: رهبری سال گذشته وقتی که مجلس به‌دنبال استیضاح تعدادی از وزیران بود، تأکید کردند در این فرصت باقی‌مانده از عمر دولت به صلاح نیست؛ قاطبه نمایندگان مردم هم تبعیت کردند. مجلس به‌دنبال رهنموردهای رهبری از استیضاح وزیران در سال آخر دولت دست برداشت ولی متأسفانه هم‌اکنون خود دولت به جان اعضای آن افتاده، آن هم وزارت‌خانه‌هایی مانند وزارت ارتباطات که به‌دلیل رکن بودن در حکومت‌های فعلی نباید آن را شوخی گرفت.
صفار هرندی خاطرنشان کرد: برای معاون اول رئیس‌جمهور دولت دهم خیلی بد است که جلوی رسانه‌ها بگوید تا احمدی‌نژاد هست، وزیر بهداشت هم بر سر کار خواهد بود و بعد از یک هفته خانم دستجردی عزل می‌شود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان داشت: به وزیر بهداشت فشار وارد کردند که معاونت، آقای دکتر لاریجانی را برکنار کن؛ ولی با مقاومت خانم دستجردی به دلیل حرمت نگه‌داشتن به تجربه و علم معاونش، در پرداخت ارز برای خرید و تأمین دارو وی را در تنگنا می‌گذارند که مردم احساس کنند وزیر بهداشت بلد نیست کار بکند.
وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی مدعی شد: این گونه اقدامات دولت سبب شد که خانم دستجردی بگوید بانک مرکزی به من پول نداده دارو وارد کنم و در نهایت هفته گذشته توسط رئیس‌جمهور عزل می‌شود.
وی در پاسخ به سؤال دیگری که - تأثیر مشایی بر احمدی‌نژاد چیست – متذکر شد: چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است. حکم رئیس‌جمهور برای مشائی جهت تصدی سمت ریاست دبیرخانه جنبش غیرمتعهدها که تاکنون باعث بروز بحث‌های زیادی شده فقط در زیارت‌نامه‌ها و برای معصومین(ع) به کار رفته است.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.