اخبارکوتاه

...

 

*** «تری جونز»کشیش افراطی و اسلام‌ستیز آمریکایی، اعلام كرد كه در دوازدهمین سالگرد حادثه 11 سپتامبر، قصد دارد طرح بین‌المللی «سوزاندان 2998 قرآن» را به اجرا درآورد. سازمان جونز اعلام كرده است كه به‌زودی فراخوان طرح بین‌المللی سوزاندن 2998 قرآن را منتشر خواهند كرد. به‌گفته این كشیش هتاك، عدد 2998 تعداد قربانیانی است كه در حادثه 11سپتامبر سال 2001 در نیویورك جان خود را از دست دادند. وی در سال 2010 نیز همزمان با سالگرد این حادثه، نسخه‌هایی از قرآن كریم را آتش زد كه به راه‌ افتادن اعتراضات گسترده در كشورهای مختلف منجر شد.

***محمد شریعتمداری و محمد عارف دو نامزد انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری در راستای اجماع اصلاح‌طلبان بر روی یک گزینه واحد دیدار کردند. این دیدار نتیجه مورد نظر هیچ‌کدام از این دو نامزد احتمالی اطلاح‌طلب را در برنداشت. گفتنی است در پی بی‌نتیجه ماندن این دیدار، برخی مدعی شدند این گفت‌وگو در راستای دید و بازدیدهای نوروزی صورت گرفته است!

*** روزنامه «دیلی تلگراف» در گزارشی تأکید کرد: عربستان سعودی، اردن و دستگاه جاسوسی آمریکا در حال کمک به عناصر مسلح در سوریه هستند تا پس از در اختیار گرفتن کنترل مناطقی در جنوب، زمینه را برای حمله به دمشق فراهم کنند. بر اساس این گزارش، عربستان سعودی در حال پشتیبانی از برنامه آمریکا است و واشنگتن با حمایت مالی ریاض، عناصر مسلح را برای اعزام به سوریه آموزش می‌دهد. دیلی تلگراف به نقل از یکی از مخالفان سوریه در اردن تأکید کرد عربستان سعودی از مخالفان مسلح می‌خواهد گذرگاهی را از طریق استان جنوبی «درعا» به سوی دمشق ایجاد کنند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.