اخبار کوتاه

نخستین جشنواره شعر بهار در حالی برگزار می‌شود که مسئولیت اجرایی و اطلاع‌‏رسانی این جشنواره را اعضای اتاق فکر کروبی و مسئول ستاد جوانان استان تهران موسوی برعهده دارند.‏ «سیدیاسر زواره‌ای» که مسئولیت اطلاع‌رسانی این جشنواره را برعهده دارد، برادرزاده سیدرضا زواره‌ای معروف است که امروز معاون اجرایی معاونت اطلاع‌رسانی دفتر ریاست‌جمهوری است!‏

 

* «مصطفی هنرمندیان» مدیر جهاد كشاورزی رامشیر، گفت: همزمان با آغاز برداشت گندم در این شهرستان، دلالان عراقی در خرید گندم پیش‌قدم شده‌اند و گندم كشاورزان خوزستانی را با قیمت دو برابر نرخ خرید تضمینی دولت، از كشاورزان پیش‌خرید می‌كنند(!)

* روزنامه انگلیسی «گاردین» در گزارشی نوشت: اردن با گشودن مرزهای خود به روی عربستان سعودی برای ارسال کمک‌های نظامی و تسلیحاتی به معارضان سوری موافقت کرده است. این روزنامه انگلیسی در ادامه گزارش خود تأکید کرد گشودن مرزهای اردن به روی عربستان سعودی با پرداخت یک میلیارد دلار توسط ریاض به امان همزمان بوده است!

* «امیر خجسته» نماینده مردم همدان، از انتشار اولین گزارش کمیته مبارزه با مفاسد اقتصادی و ارتقای سلامت نظام اداری کمیسیون متبوعش درباره تخلف ده‌ها میلیاردی گمرک خبر داد. وی گفت: یکی از شرکت‌های تجاری چند ماه قبل، به ثبت سفارش واردات کالا با عنوان MP3 readerاز کشور چین با ارز مرجع به تعداد 120 هزار قطعه اقدام می‌کند سپس گمرک تهران با حمایت از صاحب کالا، اجازه می‌دهد که این محموله وارد کشور شود. یکی از مبادی استان اصفهان به طور اتفاقی یکی از کانتینرها را بازرسی کرده و معلوم می‌شود که این اصلاً MP3 readerنبوده، بلکه موبایل چینی بوده است. مردم منتظرند  دولت در مقابل این تخلف زیرمجموعه خود(گمرک) برخورد جدی از خود نشان دهد.

* «ایرنا» به‌تازگی در گفت‌وگو با بهمن شریف‌زاده، روحانی نزدیک به دولت، نوشت که اسفندیار رحیم‌مشایی «بعد از صبر در برابر تهمت‌ها، به مقام رضا رسیده» است. شریف‌زاده همچنین تلویحاً از نامزدی مشائی خبر داد و گفت: «وی فارغ از خود شده، به خود فکر نمی‌کند، از این رو گریزان است از مناصب، مگر آنکه منصب تکلیف او بشود.»[!]

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.