اخبار ویژه کوتاه

...

 

 

***هوشنگ امیراحمدی که به دلال رابطه با آمریکا شهره است، چند روز پیش درباره وارد ایران شد.وی که اواخر سال گذشته اعلام کرده بود قصد دارددر انتخابات ریاست‌جمهوری ۹۲نامزد شود، درصدد است طی روزهای آتی با برخی شخصیت‌های سیاسی و همچنین برخی تشکل‌های با رویکرد اصلاح‌طلبی و همچنین برخی چهره‌های انحرافی دیدار کند.برخی کارشناسان، از هوشنگ امیراحمدی که گفته می‌شود با اسفندیار رحیم‌مشائی ارتباطات خوبی دارد، به‌عنوان رابط بین حلقه فتنه و جریان انحرافی یاد می‌کنند.

***مصطفی آزمایش» که با دستگاه اطلاعاتی فرانسه (DST) در ارتباط آشکار است، با خروج از کشور به حجم مأموریت‌‌های ضدایرانی خود افزوده است. آزمایش که خود را نماینده دراویش در اروپا[!] نامیده، در آخرین اقدام خود، با پرداخت مبلغ هنگفتی به یکی از اعضای پارلمان اروپا، از وی خواسته است تا با ارسال نامه به سفارت ایران در بلژیک و پرتغال، جمهوری اسلامی را تحت فشار قرار دهد.

*** جوانان عربستانی در واکنش به اهانت به قرآن کریم در زندان سیاسی «الحائر»، تجمع اعتراض‌آمیزی برگزار کردند. شرکت‌کنندگان در این تجمع اعتراض‌آمیز با سردادن شعارهایی، برکناری «محمد بن‌نایف» وزیر کشور را خواستار شدند. آنان همچنین بر ضرورت آزادی فوری بازداشت‌شدگان سیاسی تأکید کردند. برخی از بازداشت‌شدگان در زندان الحائر، در ملاقات با اعضای خانواده خود گفته‌اند که بازرسان این زندان برای تحریک آنان، نسخه‌های قرآن کریم را پرتاب کرده و لگدمال کردند.

*** «بوعاز بسموت» خبرنگار صهیونیست، شیخ «معاذ الخطیب»، رئیس اتئلاف معارضان سوریه را «در وضعیت کنونی، هم‌پیمان راهبردی اسرائیل خواند»! این خبرنگار صهیونیست در گفت‌وگو با شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی، اوضاع کنونی حاکم بر سوریه را فرصت مناسبی برای صهیونیست‌ها دانست تا صلح واقعی با اسرائیل محقق شود و در این خصوص به تعریف و تمجید از معاذ الخطیب پرداخت. وی گفت: «این فرصتی است تا ما از آن استفاده کنیم و روابط خود را با معارضان در قضایای مشترک یعنی مبارزه با تروریسم و گروه‌های تندرو مانند «جبهه النصره» و «آزادگان شام» عمیق‌تر سازیم.»

***بر اساس اخبار رسیده،  از هشتاد گروه موسیقی سنتی و پاپ از جمله گروه‌های موسیقی پاپ که حتی برخی از آن‌ها مجوز فعالیت هم ندارند، برای همایش انتخاباتی دولت در ورزشگاه آزادی دعوت صورت گرفته است به‌گونه‌ای که گروه‌های موسیقی سنتی از استان‌های تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، گیلان، بوشهر، هرمزگان، خراسان، گلستان (ترکمن صحرا)، مازندران، کردستان، چهار محال‌وبختیاری و همین‌طور تعداد زیادی گروه‌های موسیقی پاپ عمدتاً از تهران و شهرهایی مانند کرج، شیراز و اصفهان به منظور اجرای موسیقی در این مراسم دعوت شده‌اند و به هر یک از اعضای گروه‌ها هم اجازه داده شده که تعداد ده نفر را به‌عنوان مهمان با خود به این همایش ببرند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.