اخبار کوتاه

...

 

* براساس اخبار رسیده به‌تازگی گروهی دستگیر شدند که قصد داشتند همانند سال 88 و در راستای پروژه شهیدسازی، برای جریان ضدانقلاب قربانی بتراشند. گروه دستگیر شده در کشور مالزی با یکی از افسران سازمان سیا ملاقاتی داشته و در این نشست، مأموریت‌هایی به آن‌ها محول شده است. به گفته جاسوس دستگیر شده، وی مأموریت داشت چهار دختر ایرانی را جذب و اغفال کند و آن‌ها را تا زمان انتخابات در یک خانه گروهی نگه‌دارد. وی تمام هزینه‌های این مأموریت را پیشاپیش دریافت کرده بود.

 

*«آرش بهمنی» از اعضای گروهک ادوار تحکیم وحدت، طی مطلبی در صفحه فیس‌بوک خود، از وجود یک شورای مصلحت جنبش سخن گفته که تصمیم می‌گیرد چه خبری منتشر شود و چه خبری منتشر نشود. وی برای مثال به پوشش اخباری درباره یکی ازسران فتنه و همسرش در وبگاه کلمه اشاره می‌کند که در پنج ماه گذشته بارها و بارها این خبر را بر روی خروجی خود قرار داده، «موسوی و رهنورد در بی‌خبری مطلق هستند» و به‌کرات نقیض آن را با منتشر کردن اخباری از دیدار دخترانشان با آنان اثبات کرده است!

 

* بر اساس اخبار رسیده، یک گروه سیاسی قصد دارد در روزهای آینده با ورود به بحث تعطیلی خانه سینما که دی‌ماه 90 بر اساس حکم صادره از دو مرجع مختلف منحل شد، به صورت یک منجی خود در راستای منافع انتخاباتی آن را بازگشایی کند!

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.