اخبار کوتاه

...

 

* به‌تازگی طیفی چند ده نفره از ضدانقلاب‌‌های خارج‌نشین مانند؛ بهرام آبار، رضا تقی‌زاده، آرمان چاروستایی، محسن ذاکری، جهانگیر لقایی، دکترمحمود مرادخانی و آرمان نجم با حضور در نشستی با عنوان همایش سازمان سکولار دموکرات در شهر کلن با فحاشی، به تشکیلات رضا ربع پهلوی، وی را سبب و بانی شکست‌های مکرر در جریان ضدانقلاب معرفی کردند.

* مسئولان مصری با تأکید بر بازداشت اعضای یک شبکه جاسوسی که به نفع رژیم صهیونیستی در شمال صحرای سینا فعالیت می‌کرد، اعلام کردند که دستگاه‌های امنیت ملی مصر به بررسی این پرونده خواهند پرداخت. خبرنگار شبکه خبری «روسیه الیوم» در قاهره براساس اعتراف یکی از بازداشت‌شدگان، کسانی که در این شبکه حضور دارند، اتباع فلسطینی و مصری نیز هستند.

* خبرگزاری آلمان با استناد به بررسی‌های مؤسسه (Ifop) که روز گذشته منتشر شد، اعلام کرد که سه‌چهارم مردم فرانسه از «اولاند»رئیس‌جمهور کشورشان ناراضی هستند. بنابر این آمار 74 درصد مردم از عملکرد دولت سوسیالیست راضی نیستند. مردم فرانسه در چندین دهه گذشته تا این حد از رئیس‌جمهور ناراضی نبوده‌اند به طوری که نشریه فرانسوی «ژورنال دو دی‌مانش» در این مورد نوشت: این میزان نارضایتی مردمی از سال 1958 تاکنون بی‌سابقه بوده است.گفتنی است دولت اولاند مدافع سرسخت هم‌جنس‌بازان است و همین مسئله روز گذشته سبب راهپیمایی هزاران نفر از مردم فرانسه علیه تصویب قانون هم‌جنس‌بازی شده است. قابل ذکر است که اولاند هیچ ازدواج رسمی نکرده است، اما دارای چهار فرزند است!

* گروهی فعال در زمینه ساخت و فروش جواهرآلات بدلی با راه‌اندازی صفحه‌ای در فیس‌بوک با انتشار تصاویر بی‌حجاب برخی از استفاده‌کنندگان محصولات خود، هنجارشکنی و کشف حجاب را ترویج می‌کنند.مجریان شبکه «من و تو» با استفاده از محصولات این گروه و انتشار تصاویر خود و ارتباط دادن به صفحه این گروه، به تبلیغ آن پرداخته‌اند.گفته می‌شود این گروه در غفلت مسئولان فرهنگی، قرار است در چند روز آینده، فروشگاه عرضه محصولات خود را در یکی از موزه‌های شهر تهران که زیرنظر هیئتی متشکل از نماینده وزارت ارشاد و شهرداری تهران و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری اداره می‌شود، افتتاح کند!

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.