معاون قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) خبر داد

طراحی سامانه پدافندی باور 373 با مشارکت ارتش و وزارت دفاع/ سامانه‌های متعدد پدافند هوایی در دست طراحی است

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) از تولید سامانه باور 373 با مشارکت ارتش و وزارت دفاع کشورمان خبر داد و گفت: سامانه‌های متعدد پدافند هوایی در دست طراحی است.

هادي نيوز: سردار علی بلالی در حاشیه حضور در جمع کارکنان مرکز آموزشی پدافند هوایی سمنان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران روزبه‌روز در حال تقویت بوده و از همین رو، طراحی سامانه پدافندی باور 373 با مشارکت ارتش و وزارت دفاع یکی از اقداماتی است که در این ارتباط صورت گرفت.

وی تصریح کرد: امروز تردیدی وجود ندارد که تهدیدهای دشمنان جمهوری اسلامی ایران تغییر کرده و پیچیده‌تر و به‌روزتر شده است و ما هم باید به همین شکل، خود را هر روز قوی‌تر و به‌روزتر کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) اضافه کرد: آسمان ایران اهمیت خاصی دارد و از این‌رو، تجهیزات پدافندی باید به‌روز، قوی و کارآمد باشد تا آسمان کشور برای پروازهای داخلی امن و برای دشمن ناامن‌تر شود و این اولویت اصلی کار در قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) است.

بلالی بیان کرد: سامانه‌های متعددی در پدافند هوایی مد نظر قرار دارد که در حال طراحی و ساخت است و این سامانه‌ها می‌توانند قدرت بازدارندگی کشور را افزایش دهند.

وی تصریح کرد: یکی از این سامانه‌ها، سامانه پدافندی باور 373 بوده که بر اساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته و به زودی با مشارکت ارتش و وزارت دفاع عملیاتی می‌شود.

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.