آمریکایی‌ها وابستگی فتنه به خود را تأیید کردند!

«مایکل لدین» مشاور اسبق امنیت ملی آمریکا و از چهره‌های برجسته محافظه‌کار، روز یکشنبه با انتشار مطلبی در نشریه «فوربس» متن کامل نامه‌ای را که گفته می‌شود سران فتنه و در پاسخ به پیام دولت آمریکا نوشته‌اند، منتشر کرده است...

 وی که از حامیان ایجاد انقلاب رنگی در ایران است و بارها به مقامات آمریکایی توصیه کرده است برای تحقق این هدف تلاش کنند، با اشاره به انتخابات سال 1388 و اتفاقات پس از آن نوشته است: «دولت (آمریکا) تصمیم گرفت پیامی برای گروه (میرحسین) موسوی، جنبش سبز بفرستد.

سناتور شامر دوستی در وال‌استریت داشت که با سبزها در ارتباط بود و همان فرد به‌عنوان رابط انتخاب شد». وی در ادامه می‌گوید، در این نامه که وزیر امورخارجه آمریکا خطاب به سبزها فرستاده، از آنها پرسیده شد ما باید چه کاری انجام دهیم؟ چه کاری نباید انجام دهیم؟ لدین در ادامه می‌نویسد: «پاسخ این نامه در قالب یک یادداشت تایپ‌شده هشت‌صفحه‌ای، به تاریخ 30 نوامبر 2009 (9 آذر 1388) برای آمریکا ارسال شد.

نویسندگان (نامه) بسیار دقت کرده‌اند. این (نامه) امضا نشده و من دلایل روشنی دارم که چند نفر در تهران روی آن کار کرده‌اند». در این نامه نظام ایران با «شدیدالحن‌ترین» الفاظ، نظیر «خشن» و «دیکاتوری» توصیف و در آن نوشته شده است که رفتار نظام ایران تغییر نمی‌کند. در این نامه تأکید شده بود، نیروهای حامی تغییر داخل ایران، قدرتمند هستند و به خوبی رهبری می‌شوند. لدین در ادامه می‌نویسد: «نویسندگان آن نامه به واشنگتن هشدار داده‌اند که اگر با تهران به توافق هسته‌ای دست یابد، باید در برابر رویکردهای خارجی و داخلی تهران سکوت کند».

بصیرت

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.