ترویج سبک زندگی اسلامی تنها راه مقابله با شبکه های ماهواره ای

 

 امروز دنیای غرب تمام توان رسانه ای خود را برای تخریب چهره ی خانواده ایرانی به کار گرفته است و راه خنثی سازی این برنامه ها ترویج سبک زندگی اسلامی است.

 قدرت های جهانی برای تخریب سبک زندگی اسلامی امروزه از هیچ کاری دریغ نمی ورزند و تمام تلاش خود را در این جهت به کار می گیرند که بتوانند آثار منفی هر چند کوچک را در جامعه ایرانی-اسلامی ما پایه گذاری کنند.

در دهه های گذشته نوع و عوامل این نوع تخریب ها متفاوت بود نمونه بارز آن 8 سال دفاع مقدس بود که جهانیان شاهد بودن که چندین کشور زورگو به کمک عراق آمده بودند تا ایران را نابود کنند، اما امروز نیز همان تخریب ها وجود دارد ولی از جنس دیگر و نرم تر، با توجه به پیشرفت محسوس علم و به وجود امدن تکنولوژی های پیشرفته دشمن توان خود را به کار بسته تا به این روش بر جوامع بشری رخنه کندو تحت تاثیر قرار دهد.

یکی از عواملی که غرب به صورت کاملا جدی و برنامه ریزی شده پیگیر و در حال  سرمایه گذاری روی آن است  تا بتواند جامعه ایرانی را تحت تاثیر عوامل مخرب خود قرار دهد شبکه های ماهواره ای است،در سال های اخیر همگان شاهد بوده اند که شبکه های فارسی زبان ماهواره ای به صورت قارچ گونه ای در حال رشد بوده و به هر نحوی در تلاش هستند تا افکار خود را پیاده سازی کنند.

این هجمه ها در حالی اتفاق می افتد که غرب در سالهای اخیر شکست ها متعددی را از این برنامه ریزی ها خورده است اما همیشه دنبال روزنه ای برای ورود است و در نظر خود فکر می کند ایجاد این شبکه ها را بسیار موثر و کارساز  است، که تمام قدرت رسانه ای خود را به کار گرفته واز سرمایه گذاران صهیونیستی برای راه اندازی شبکه های پخش سریال های فارسی زبان به کار گرفته است.

این شبکه ها با اشائه فحشا و از هم گسیختگی در خانواده ها سعی بر این دارند که سبک زندگی غربی را ترویج دهند و جایگزین سبک زندگی اسلامی در کشور ما کنند و همچنین جوانان ما را تحت تاثیر گذاشته و ذهن آنها را تسخیر کرده و به اهداف خود برسند.

بر همین اساس می توان گفت که سرمایه گذاران و کشورهایی که این شبکه ها را راه اندازی می کنند، تخریب خانواده ایرانی را بزرگترین هدف خود قرار داده اند ،و حتی در این مسیر به این شبکه ها اتکا نکرده و با هجوم به اینترنت و راه اندازی شبکه های اجتماعی دری دیگر برای راهبرده های شیطانی خود باز کرده اند.

  برنامه های این شبکه ها به دلیل اینکه تقارنی با زندگی سنتی ایرانی ها ندارد، مخاطبان زیادی را به خود نمی بینند اما هستند کسانی که به دلایل گوناگون تحت تاثیر این نوع سریال ها و برنامه ها قرار می گیرند و به گونه ای تیشه بر ریشه زندگی خود می زنند.

کارشناسان اعتقاد دارند زمانی که فردی تحت تاثیر این برنامه ها قرار گیرد مطمئنا جایگاه خود را در جامعه از دست می دهد و فکر و ذهن او در این مسیر از هم گسیخته می شود و دچار بیماری هایی نظیر افسردگی و گوشه گیری می شود و همین باعث خواهد شد که روابط اجتماعی او با افراد در جامعه و همچنین خانواده خود لطمه بزرگی ببیند.

بسیاری بر این باورند فرد زمانی به سمت تماشای ماهواره روی می آورد که در سطح زندگی خود برنامه ی مشخصی نداشته باشد، در همین جهت نیز فرد تنبل شده و انگیزه خود را از دست می دهد و خوی پرخاشگری و ستیزه جویی به خود می گیرد، این گونه موارد در بین زوج های جوان پایه های زندگی و تحکیم خانواده را به لرزه در می آورد و در برخی موارد نیز به طلاق کشیده می شود.

در هر صورت  مسیر گمراهی همیشه مخرب خواهد بود و فردی را که از راه دین خارج شده باشد را سریع تر تحت تاثیر قرار می دهد ، خوشبختانه تربیت دینی در جامعه اسلامی ما موج می زند و ما می توانیم با آموزش دینی و فرهنگ سازی برای نسل های آینده از روند نفوذ ماهوراه جلوگیری کنیم و فرامین مقام معظم رهبری در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی را به کار گیریم و خودمان را کودکان و جوانان نزدیک تر کنیم تا آن ها با عشق و علاقه درونی به سوی این مفاهیم حرکت کنند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.