همزمان در تهران و سایر استان‌ها برگزار می‌شود

گردهمایی باشکوه بسیجیان غیور سراسر کشور

اجتماع بزرگ سراسری بسیجیان کشو ر در روز پنجشنبه، آغازی برای شروع دومین چهل سالگی انقلاب اسلامی با هدف نمایش اقتدار ، وحدت و ایستادگی بسیجیان غیور است.

هادی نیوز:  رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص) (۲)  از ۹ شهریور در تمام استانهای کشور آغاز و پنجشنبه ۱۲ مهرماه به پایان می‌رسد که در همین راستا اجتماع بزرگ 700 هزار نفری بسیجیان سراسر کشور همزمان  در تهران و سایر استان‌ها روز پنجشنبه برگزار می‌شود.

به گفته سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور «تجمع روز پنجشنبه یک اعلام و آغازی برای شروع دومین چهل سالگی انقلاب اسلامی است و ما  چهلمین سال انقلاب را در دور دوم با توان‌ و ظرفیت بالا و ایمان و اعتقاد شروع خواهیم کرد.»

گردهمایی 25 هزار نفری بسیجیان سیستان و بلوچستان

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از برگزاری تجمع 25 هزار نفری بسیجیان این استان در روز 12 مهر ماه جاری در زاهدان خبر داد و گفت: با هدف نمایش اقتدار بسیجیان غیور و نمایش وحدت و ایستادگی تجمع 25 هزار نفری بسیجیان سیستان و بلوچستان با حضور همه اقشار بسیج 12 مهر ماه جاری در زاهدان برگزار می‌شود.

عوضعلی فقیری اظهار داشت: این تجمع در سومین مرحله از رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله(ص) جهت ایجاد امید بین مردم و دوستان نظام و یاس و ناامیدی بین دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار می‌شود.

نمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) (۲) در خراسان‌جنوبی

 سردار علی قاسمی از برگزاری نمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(2) همزمان با سراسر کشور در بیرجند خبر داد و اظهار داشت: این نمایش پنجشنبه 12 مهرماه   با حضور 150 گردان سازمان‌یافته و اقشار مختلف بسیج در رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله(2) در ورزشگاه آزادی بیرجند  برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان‌جنوبی به اهداف اصلی این رزمایش اشاره کرد و گفت: ایجاد امنیت پایدار، انسجام و ارتقای رزمی گردان‌های بسیج از پیام‌های این رزمایش است.

قاسمی با بیان اینکه نمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(2) در راستای آمادگی، انسجام و مأیوس کردن دشمنان برگزار می‌شود، افزود: در قالب رزمایش خدمت‌رسانی بسیج که از نهم تا 29 شهریورماه برگزار شد، 330 گروه‌ جهادی به مناطق محروم و حاشیه شهرها اعزام شدند.

اجتماع بزرگ بسیجیان در استادیوم 22 گولان سنندج

حسن عسکری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: مرحله اول رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) از 9 مهرماه امسال در قالب طرح اردوهای جهادی آغاز شد و مرحله دوم این رزمایش 26 شهریورماه امسال با حضور سه گردان بیت‌المقدس، یک گردان کوثر و یک گردان امام علی در این شهرستان برگزار شد.

عسکری شعار این رزمایش را «وحدت، ایستادگی و پیشرفت» عنوان کرد و گفت: مرحله سوم آن با حضور بسیجیان شهرستان سنندج، اواخر هفته جاری همزمان با سراسر کشور در استادیوم 22 گولان شهر سنندج برگزار خواهد شد.

وی نمایش اقتدار و توانایی نیروهای مردمی در دفاع از کشور را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این رزمایش ذکر کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سنندج تصریح کرد: در این رزمایش آمادگی مردم سلحشور و بسیجیان دلیر به نمایش در می‌آید و در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی اعلام می‌کنیم، مستحکم‌تر، مقاوم‌تر و با اعتقادی راسخ‌تر در دفاع از انقلاب و آرمان‌های آن تا پای جان ایستادگی خواهیم کرد.

شهرستان سنندج حدود 120 هزار بسیجی دارد که 25 درصد کل جمعیت این شهرستان را شامل می شود. 

برگزاری  اجتماع 20 هزار نفری اقتدار عاشورایی بسیج در گلستان

برابر اعلام روابط عمومی سپاه نینوا استان گلستان، حسین معروفی از برگزاری تجمع 20 هزار نفری اقتدار عاشورایی بسیجیان استان گلستان در قالب مرحله دوم رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص)2 خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: این تجمع در روز پنجشنبه 12 مهر ماه 1397 در ورزشگاه آزادی گرگان و با حضور 20هزار نفر از بسیجیان از سراسراستان گلستان که منتخب گردان های بیت المقدس کوثر ، امام علی(ع) و امام حسین(ع) هستند برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان افزود: این تجمع بزرگ با حضور و سخنرانی جانباز و چهره ماندگار هشت سال دفاع مقدس سردار علی فضلی فرمانده دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین (ع) سپاه برگزار خواهد شد.

اجتماع باشکوه ۲۰ هزار تن از بسیجیان در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سرهنگ سهراب انبارکی اظهار داشت: مرحله دوم رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) در استان بوشهر 12 مهرماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اجرای موفق مرحله اول رزمایش در این استان افزود: مرحله دوم رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص)  با شرکت 20 هزار نفر از بسیجیان عضو گردان بیت‌المقدس در مرکز استان بوشهر برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر  با بیان اینکه دفاع مقدس در تمام سطوح جامعه ازجمله جنگ اقتصادی دشمن باقی است چراکه جهاد ترکیبی سخت و نرم در این عرصه «جهاد کبیر» است، گفت: دشمن در ابعاد گوناگون در جنگ اقتصادی وارد میدان شده که ضمن ناامید و دلسرد کردن مردم ضعف نظام اسلامی را مورد توجه قرار داده است.

بسیج 4 هزار جهادگر برای محرومیت‌زدایی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار مجتبی فدا صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت برگزاری  رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله اظهار داشت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب هستیم و استکبار جهانخوار بخش عمده برنامه‌های خود را در موضوعات داخلی ایران قرار داده است چراکه با هزینه تریلیون‌ها دلار در خاورمیانه چیزی به دست نیاوردند و امنیت رژیم صهیونیستی نیز به خطر افتاده است و صهیونیست‌ها از سخن رهبر انقلاب که فرمودند این رژیم تا 25 سال آینده را نخواهند دید، ترسیده‌اند.

وی با اشاره به توان و ظرفیت موشکی جمهوری اسلامی  بیان کرد: امروز دشمن به دنبال این است که از هر نقطه اختلاف و شکافی که در هر بعد ایران شکل بگیرد از آن استفاده کند و منشأ همه آن‌ها نیز وزارت خزانه‌داری آمریکاست.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با بیان این‌که دشمن از هیچ اقدامی در هیچ عرصه‌ای غافل نشده است، عنوان کرد: یکی از مجموعه‌هایی که در همه مواقع از همه توان خود برای حل مشکلات استفاده کرده، سازمان بسیج مستضعفین است، بیش از 350 گروه جهادی به مناطق نیازمند استان اصفهان اعزام شده است که بیش از 4 هزار جهادگر در آن حضور داشتند، مرحله دوم حفظ آمادگی نظامی و رژه بسیجیان در نقاط مختلف استان بودیم و مرحله سوم این رزمایش نیز 13 مهر ماه خواهد بود که نیروهای بسیجی در نقطه‌ای از شهر اجتماع باشکوهی خواهند کرد.

همایش 20 هزار نفری بسجیان در گیلان 

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار محمدعبدالله پور پیش از ظهر امروز در اختتامیه نخستین جشنواره استانی ره‌آورد سرزمین نور با اشاره به فشار و توطئه همه‌جانبه دشمنان انقلاب اسلامی در طول 40 سال اظهار کرد: باوجود بیشترین دشمنی‌ها، همچنان انقلاب اسلامی پابرجاست.

وی با بیان اینکه قدرت کشور آمریکا در علم و تکنولوژی این کشور است افزود: بودجه نظامی آمریکا 776 میلیارد دلار است که اگر با بودجه جاری کشور مقایسه کنیم، هزینه جاری 20 تا 30 سال کشور ماست و همچنین اگر تمام کشورهای قدرتمند جمع شوند، قدرت آمریکا را ندارند، ولی همه این‌ها باهم، حریف ما نیستند.

عبدالله پور از همایش 20 هزارنفری بسیجیان گیلان در 12 مهرماه خبر داد و افزود: در ادامه رزمایش بزرگ محمد رسول‌الله دو که از 9 شهریور، شروع‌شده بود، بسیجیان در روز 12 مهرماه، پنج‌شنبه همین هفته، ساعت 10 صبح، با برگزاری این اجتماع عظیم در استادیوم عضدی، یک‌بار دیگر بخشی از توانمندی‌های بسیج را به رخ دوستان و دشمنان می‌کشانند.

 

اجتماع 30 هزار نفری بسیجیان خوزستان در اهواز 

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، همایش 30 هزار نفری بسیجیان خوزستان پنجشنبه 12 مهرماه امسال در اهواز برگزار می‌شود.

این همایش 30 هزار نفری در ورزشگاه فولادآرنا تیم فولاد خوزستان برگزار می‌شود و همه نواحی بسیج خوزستان در آن شرکت می‌کنند.

این همایش از ساعت 8 صبح روز پنجشنبه و همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود که در سراسر کشور با حضور 700 هزار بسیجی برگزار خواهد شد.

اجتماع با شکوه 30 هزار نفری بسیجیان در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری  سردار محمدحسین بابایی در رابطه با اجتماع بزرگ بسیجیان استان مازندران با نام سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص) 2 با عنوان اقتدار عاشورایی گفت: در ادامه مرحله اول رزمایش اقتدار سپاهیان حضرت محمدرسول الله(ص)2 و بر اساس برنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،  همزمان با اجرای نمایش حضور بسیجیان سراسرکشور در مرکز  استان‌ها،  نیروهای بسیجی مازندران که در  صحنه های مختلف، همواره پشتیبان نظام بودند، با اجتماع بزرگ و 30 هزار نفری در بوستان ولایت ساری(مرکز مازندران) صحنه های اقتدار را خلق خواهند کرد.

بابایی اظهار کرد: مرحله اول رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله(ص)2، از 9 تا 29 شهریور  در قالب دو بخش رزمی با نمایش حضور با نشاط در میادین و معابر شهری استان در 23 شهریور و بخش خدمات رسانی و محرومیت زدایی بسیج در مناطق استان با اعزام گروه‌های  مختلف بسیج جامعه پزشکی، جامعه زنان، محلات، دانشجویی، دانش آموزی، کشاورزی و ... طراحی و اجرا شد.

وی این حضور را درای دو پیام برای دوستان و دشمنان دانست و گفت: اجتماع بزرگ بسیجیان از سویی امیدآفرینی برای دوستان  و بیم آفرینی بین دشمنان  و  از سوی دیگر ایجاد آمادگی بیشتر برای بسیجیان در عرصه های دفاع، امنیت بخشی و یاری مردم، مظلومان و مستضعفین است.

 

همایش 20 هزارنفری بسیجیان در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد ، سردار علی‌محمد اکبری با اشاره به انجام مرحله اول رزمایش محمد رسول الله(ص) در شهرکرد، گفت: در ادامه رزمایش بزرگ سپاهیان محمدرسول الله (ص) اجتماع بزرگ 20 هزار نفری بسیجیان استان چهارمحال و بختیاری روز پنج شنبه دوازدهم مهرماه در مجموعه ورزشی شهدای دانش آموز شهرکرد برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) گفت: اجتماعات بزرگ مدافعان انقلاب، امید و نشاط را در کالبد جامعه می‌دمد و مایه مأیوس‌سازی دشمنان و تغییر رویکرد آنان می‌شود.

اکبری افزود: خلق یک اجتماع حماسی در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان می‌دهد و روح حمایت مردم از نظام را تقویت می‌نماید.

 

اجتماع 36 هزار بسیجی خراسان رضوی در حرم مطهر رضوی 

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سپاه امام رضا (ع)، همایش سراسری 36 هزار بسیجی با حضور تولیت آستان قدس رضوی در حرم مطهر امام هشتم(ع) ساعت 7:30 صبح پنج‌شنبه 12 مهر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

در این مراسم، 36 هزار بسیجی در قالب گردان‌های بیت‌المقدس، کوثر و گروه‌های جهادی حضور پیدا می‌کنند، همچنین، سخنران این مراسم، حجت‌الاسلام رئیسی تولیت آستان قدس رضوی است.

اجتماع 40 هزار نفری بسیجیان در ورزشگاه تختی ارومیه 

حبیب شهسواری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به رزمایش 40 هزار نفری بسیجیان عاشورایی در ارومیه اظهار کرد: این رزمایش سراسری یادآور گردهمایی 100 هزار نفری سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) در ایام دفاع مقدس است و بسیجیان امروز با همان روحیه انقلابی بسیجیان دوران جنگ تحمیلی در عرصه دفاع از انقلاب حضور دارند.

وی هدف کلی رزمایش را استمرار و استکمال رزمایش‌ها و ماموریت‌های قبلی بسیج ذکر کرد که در این موقعیت حساس تاریخی برگزار می‌شود و افزود: تقویت روحیه حمایت مردم از نظام و مایوس سازی دشمن از رخنه در نظام، تقویت روحیه بسیجیان دلاور وتقویت انسجام ملی را از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش است.

 

برگزاری «نمایش اقتدار عاشورایی» 30 هزار بسیجی در کرمان

ماشاءالله مهرعلیزاده مسؤول روابط عمومی سپاه ثارالله استان کرمان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: در آستانه چهلمین سالگی انقلاب اسلامی و به منظور نمایش همبستگی، وحدت و انسجام ملی و امیدآفرینی برای جبهه انقلاب اسلامی و ترس و ناامیدی برای دشمنان نمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) 2 برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این همایش در پهنه کشور به استعداد 700 هزار نفر و در شهر کرمان با حضور 30 هزار نفر از بسیجیان روز پنجشنبه 12 مهر ماه ساعت هشت صبح در محل مصلای امام علی (ع) شهر کرمان برگزار می‌شود.

 

اجتماع 20 هزار نفری بسیجیان همدان 

سردار مظاهر مجیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه نقش رزمندگان همدان در آغاز و پایان دفاع مقدس تعیین‌کننده و بی‌بدیل بوده است، اظهار کرد: رزمایش بزرگ عاشورایی سپاهیان محمدرسول‌الله(ص) 2 در سطح کشور برگرفته از همان روحیات دفاع مقدس برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان یادآور شد: مرحله سوم رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمدسول‌الله(ص)2 و اجتماع بزرگ بسیجیان با حضور 20 هزار بسیجی در سراسر استان صبح روز پنج شنبه 12 مهرماه در استادیوم قدس برگزار می‌شود.

شکوه حضور 15 هزار بسیجی در البرز

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزار فارس در کرج، سرگرد پاسدار مجتبی عبدالملکی گفت:‌ مرحله سوم رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمدرسول‌الله(ص) دو با حضور ۱۵ هزار نفر از بسیجیان سراسر استان پنج‌شنبه 12 مهر با همراهی بسیجیان استان تهران در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

وی افزود:‌ تجمع بسیار عظیم و رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی بسیج استان البرز و تهران همزمان با سراسر کشور با هدف نشان دادن آمادگی نیروها جهت حفظ و پاسداری از نظام مقدس اسلامی برگزار می‌شود.

گردهمایی بسیجیان در اردبیل 

سردار فرهنگ مستعد حصاری، جانشین فرماندهی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل با اشاره به حضور مقتدرانه بسیج در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی، اظهار کرد: بسیج شجره طیبه‌ای است که همواره در عرصه‌های مختلف که انقلاب اسلامی به آن نیاز داشته حاضر بوده و هست.

سردار مستعد حصاری، تصریح کرد: همه وظیفه داریم تا با تفکر و عمل بسیجی به وظیفه دینی و انقلابی خود عمل کنیم تا توطئه‌های دشمنان خنثی و ایران اسلامی را با سربلندی در راستای اهداف مقدس انقلاب اسلامی پیش ببریم و اقتدار کنونی که به واسطه خون شهدا حاصل شده را حفظ کنیم.

اجتماع باشکوه بسیجیان استان مرکزی 

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک  برگزاری این اجتماع حماسی و بزرگ را  موجب اقتدار نظام دانست.

سرهنگ محسن گلشن‌زاده افزود: این اجتماع نشان دهنده وحدت و انسجام ملی است که امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز نظام و انقلاب است.

وی تصریح کرد: با حفظ وحدت و همدلی است که می‌توان توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

اجتماع ۲۰ هزار نفری بسیجیان در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، غلامرضا احمدی اظهار کرد: به منظور نمایش بخشی از اقتدار و شکوه ایران اسلامی، اجتماع بزرگ بسیجیان در قم برگزار می‌شود.

احمدی گفت: این تجمع باشکوه که پنجشنبه ۱۲ مهرماه سال جاری از ساعت 9 تا 11 در مصلی قدس قم برگزار خواهد شد، نمایشی از اقتدار بسیج مردمی در شرایط جنگ اقتصادی و روانی جدید است تا دشمن بداند ملت ایران برای مقابله با هجمه سنگین رسانه‌ای دشمن و عملیات روانی آنها علیه نظام جمهوری اسلامی ایران همواره آماده است.

حضور ۴۰ گردان در اجتماع باشکوه بسیجیان سمنان

اسحاق موحدیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان در آستانه برگزاری اجتماع باشکوه بسیجیان در سراسر کشور اظهار کرد: این اجتماع در راستای رزمایش اقتدار عاشوراییان طی روزهای پنجشنبه و جمعه 12 و 13 مهرماه برگزار می‌شود و مرحله دوم رزمایش بزرگ است.

وی گفت: 40 گردان بیت‌المقدس و امام حسین (ع) و مجموعه گردان‌های فاتحین، امام علی (ع) و غدیر و مجموعه گردان‌های عاشورا و کوثر از سراسر استان سمنان بانظم و انضباط خاصی از میدان امام حسین (ع) تا مصلای بزرگ سمنان که محل اجتماع است، حضور پیدا می‌کنند.

موحدیان با تأکید بر اینکه ملت ما با امید کامل این رزمایش را خواهند دید، اظهار کرد: این اجتماع باشکوه باعث ناامیدی دشمن و امیدبخشی به دوستان خواهد شد.

اجتماع 20هزارنفری بسیجیان در کرمانشاه

مرحله دوم رزمایش محمد رسول‌الله (ص) با اجتماع 20 هزار نفری بسیجیان در کرمانشاه برگزار می‌شود.

این اجتماع پنج‍شنبه، 12 مهرماه به صورت هماهنگ با تمام کشور با حضور پرشور بسیجیان سراسر استان در ورزشگاه آزادی کرمانشاه برگزار می‌شود.

ادامه دارد ...

انتهای پیام /خ

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.