تمهیدات همراه اول برای اربعین حسینی

از بسته های ترکیبی و دیتای رومینگ تا دریافت سرویس وای فای در مسیر نجف تا کربلا

اپراتور همراه اول علاوه بر تخفیف در تعرفه رومینگ عراق در ایام اربعین حسینی، بسته های ترکیبی و دیتای رومینگ بین الملل نیز ارائه کرد.

هادی نیوز: به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی اپراتورهای تلفن همراه تدابیری برای مشترکان خود که قصد سفر به عتبات عالیات را دارند اندیشیده اند.

در همین راستا اپراتور همراه اول علاوه بر تخفیف در تعرفه رومینگ عراق در ایام اربعین سرور و سالار شهیدان، بسته های ترکیبی و دیتای رومینگ بین الملل نیز ارائه داد.

خرید بسته ترکیبی ویژه سفر اربعین

بر اساس این گزارش، مشترکین همراه اول که در ایام اربعین قصد سفر به عراق را دارند می توانند با خرید بسته ترکیبی (مکالمه، پیامک و دیتا) و یا بسته های دیتای رومینگ بین الملل ۸ روزه ویژه ایام اربعین، ضمن اطلاع از میزان استفاده از مکالمه و پیامک و دیتا، هزینه کمتری پرداخت کنند.

مبلغ بسته ترکیبی ارائه شده ۱۰۰ هزار تومان است که شامل ۲۰ دقیقه مکالمه با ایران، ۲۰ دقیقه مکالمه داخلی، ۲۰ عدد پیامک و ۱۰۰ مگابایت دیتا است.

همچنین همراه اول بسته های اینترنتی نیز برای زائران در نظر گرفته است که این بسته های اینترنت همراه نیز در ۴ حجم ۵۰ مگابایت به مبلغ ۸ هزار تومان، ۱۰۰ مگابایت به مبلغ ۱۴ هزار تومان، ۲۰۰ مگابایتبه مبلغ ۲۷ هزار تومان و ۴۰۰ مگابایت به مبلغ ۴۸ هزار تومان قابل خریداری هستند.

نکته قابل توجه این است که بسته های خریداری شده پس از پرداخت مبلغ، فعال و محاسبه مصرف حجم بسته به محض ورود به کشور عراق و  اقدام به استفاده از تلفن همراه، آغاز می شود.

اما مدت زمان استفاده از بسته ۸ روز بوده و این زمان از تاریخ خرید بسته شروع خواهد شد و توصیه شده مشترکین بسته را در آخرین روز خروج خود از ایران خریداری کنند.

مشترکین می توانند برای بررسی باقی مانده اعتبار بسته ‌ها کد دستوری #۶۳۰*۱* را شماره ‌گیری و در صورت پایان حجم بسته خریداری شده، بسته دیگری خریداری کنند.

 گفتنی است این بسته ها تمدید خودکار ندارد و در صورت اتمام بسته با تعرفه عادی محاسبه می شود.

همراه اولی ها می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به پرتال همراه اول به نشانی www.mci.irمراجعه کنند. همچنین بسته ها از درگاه فروشگاه آنلاین به نشانیShop.mci.ir  و یا از درگاه USSD و با شماره گیری کد دستوری #۶۳۱*۱* قابل خریداری است.

کاهش تعرفه رومینگ زائرین همراه اولی اربعین

در راستای ارائه خدمات ارتباطی ویژه به زائرین اربعین، همراه اول تعرفه رومینگ بین الملل خود در عراق را کاهش داد.

پیش از این نیز اپراتور همراه اول به منظور رفاه حال زائرین اربعین حضرت امام حسین(ع)، تعرفه تماس رومینگ بین الملل خود در عراق را کاهش داد که شامل مکالمه، پیامک و اینترنت همراه مشترکین می‌شود.

بر این اساس از روز سه شنبه ۲۴ مهر تا روز جمعه ۱۱ آبان ماه سال جاری، تعرفه مکالمه مشترکین همراه اول با ایران دقیقه ای ۲۴۹۹ تومان، مکالمه دریافتی دقیقه ای ۸۹۹ تومان، ارسال پیامک ۸۹۹ تومان به ازایِ هر پیامک و اینترنت همراه ۴۹۹ تومان به ازای هر مگابایت محاسبه می شود.

 یادآور می‌شود روشن کردن گوشی تلفن همراه هزینه ندارد و دریافت پیامک نیز رایگان است.

پیش از این، با تخفیف ویژه ای که همراه اول ارائه می کرد، تعرفه هر دقیقه مکالمه با ایران ۳۳۰۰ تومان، دریافت مکالمه دقیقه ای ۳۰۰۰ تومان، ارسال پیامک ۱۳۰۰ تومان و هر مگابایت اینترنت همراه ۲۳۰۰ تومان بود.

علاوه بر این، با نزدیک شدن اربعین حسینی، اپراتور اول ظرفیت شبکه نسل دو، سه و چهار خود را برای مکالمه و اینترنت، در پایانه های مرزی، به بیش از دو برابر افزایش داده و تدابیر ویژه ای را برای این مراسم در نظر دارد.

همراه اول برای ارائه خدمات ارتباطی هرچه بهتر به زائرین اربعین حسینی، در پایانه های مرزی خسروی، مهران، شلمچه و چذابه، ظرفیت سایت های BTS خود را نسبت به اربعین سال گذشته در حدود ۲ برابر افزایش داده و نیز قرار است در این پایانه ها، کارشناسان، زائرین را برای استفاده صحیح از خدمات ارتباطی در نظر گرفته شده، راهنمایی کنند.

مانیتورینگ شبکه به صورت ۲۴ ساعته، بهینه سازی تمام مسیرهای منتهی به پایانه های مرزی،  ایجاد ۶ نقطه جهت دریافت سرویس وای فای در مسیر نجف تا کربلا از جمله اقدامات همراه اول برای مراسم پیاده روی اربعین امسال است.

خبرگزاری علم و فناوری

لینک خبر

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.