ظریف با «آبه شینزو» دیدار کرد

در دیدار وزیر خارجه ایران با نخست‌وزیر ژاپن در خصوص آخرین تحولات اجرای برجام و نیز تنش‌ها در منطقه و راهکارهای کاهش آن گفت‌وگو شد.

هادی نیوز:  محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به دعوت همتای ژاپنی خود به این کشور سفر کرده، امروز (چهارشنبه) با «آبه شینزو» نخست وزیر ژاپن دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

دو طرف در این دیدار درباره روابط دوجانبه و آخرین تحولات منطقه بحث و تبادل نظر کردند.در این دیدار در خصوص آخرین تحولات اجرای برجام و نیز تنش‌ها در منطقه و راهکارهای کاهش آن به تفصیل گفت‌وگو و تبادل نظر شد.

 

 

ظریف دیروز (سه‌شنبه) نیز با «کونو تارو» همتای ژاپنی خود دیدار کرده بود.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران صبح چهارشنبه به وقت محلی نیز در موسسه امور بین‌المللی ژاپن ( JIIA) در خصوص سیاست خارجی ایران و چشم انداز آینده برجام و تنش‌های جاری در منطقه سخنرانی کرد و به سؤالات اساتید، محققان، تجار و روزنامه نگاران برجسته ژاپنی پاسخ داد.

«کن ماتسزاوا» رئیس و  «هیرویوکى یوشیتا» عضو هیأت مدیره «شوراى تعاملات دوستى بین‌الملل ژاپن» نیز صبح امروز در محل اقامت ظریف با وی دیدار و گفتگو کرده و گزارشی از اقدامات خود در خصوص توسعه روابط دو کشور ایران و ژاپن ارائه کردند.

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.