یک فرمانده الحشد الشعبی: با خروج آمریکا از عراق، اثری از داعش نمی‌ماند

فرمانده لشکر 41 سازمان الحشد الشعبی عراق گفت که اگر نیروهای آمریکایی از کشور خارج شوند، طی چند روز اثری از داعش نخواهیم دید.

هادی نیوز: «قاسم الکریطی» فرمانده لشکر ۴۱ سازمان الحشد الشعبی عراق، شامگاه امروز (یکشنبه)، از کارشکنی های نظامیان آمریکا در روند مبارزه با تروریسم در عراق به شدت انتقاد کرد.

الکریطی به شبکه خبری «العهد» گفت که نیروهای آمریکایی بر روی روند عملیات های امنیتی در عراق تأثیر می‌گذارند و به همین دلیل باید از این کشور اخراج شوند.

وی با بیان اینکه جنگ با داعش، عزم جوانان عراق را راسخ کرد، تصریح کرد: «اگر نیروهای آمریکایی از کشور خارج شوند، طی چند روز اثری از داعش نخواهیم داشت.»

این فرمانده الحشد الشعبی خاطر نشان کرد برخی از سیاستمداران نمی‌خواهند که امنیت در برخی از مناطق عراق حکم فرما شود؛ زیرا آنان از بحران‌افروزی ارتزاق می‌کنند.

الکریطی  با اشاره به اینکه عناصر داعش در عراق شمار زیادی از مردم را کشتند، همچنین خبر داد: «در استان های غربی، گورستان های جمعی زیادی پیدا کردیم که با داعش مخالف بودند.»

 عراق امسال پنجمین سالگرد شکست گروه تروریستی داعش را جشن می‌گیرد. بسیاری از فرماندهان مقاومت و سیاستمداران عراقی به خاطر حمایت های جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با داعش از تهران قدردانی کرده اند.

 

 

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.