بحران در پلیس انگلیس؛ یک پنجم نیروها در فکر استعفا به دلیل حقوق پایین

یک نظرسنجی جدید نشان داده از هر پنج مامور پلیس انگلیس یک نفر قصد دارد در بحبوحه خشم فزاینده نسبت به حقوق دریافتی، ترک خدمت کند.

هادی نیوز: یک نظرسنجی نشان داده از هر پنج مامور پلیس انگلیس یک نفر قصد دارد در بحبوحه خشم فزاینده درباره حقوق، شرایط کاری و رفتار دولت، کار را ترک کند. 

فدراسیون پلیس انگلیس اعلام کرد: نظرسنجی انجام شده از حدود ۳۷ هزار مامور پلیس در انگلیس و ولز نشان داد نیروها در نقطه بحرانی هستند و خدمات پلیس در آستانه فروپاشی است.

به گزارش ایندیپندنت، این نتایج همچنین تعهد بوریس جانسون برای استخدام ۲۰ هزار پاسبان تا آخر مارس را در حالی که استعفای داوطلبانه به سطح بی‌سابقه رسیده، در هاله‌ای از ابهام قرار می‌دهد.

خروج‌ها به این معنی است که پست‌های خالی بیشتری باید برای افزایشی که در سال ۲۰۱۹ وعده داده شد، پر شود. استیو هارتشورن رئیس ملی فدراسیون پلیس گفت ماموران مجازات می‌شوند زیرا به لحاظ قانونی از اعتصاب بر سر حقوق، برخلاف سایر کارکنان بخش دولتی منع شده‌اند. 

وی افزود: تعداد بی‌سابقه‌ای به دلیل حقوق و شرایط نامناسب استعفا می‌کنند. ما در حال از دست دادن برخی ماموران استثنایی هستیم به این دلیل که نمی‌توانند در خدمت باقی بمانند و تعداد هشداردهنده‌ای قادر به تامین هزینه‌های ضروری ماهانه نیستند. 

طبق این گزارش، این در حالی است که جرایم ثبت شده توسط پلیس به سطح بی‌سابقه رسیده اما نسبت افراد متهم شده به پایین‌ترین حد کاهش یافته و فقط ۵.۶ درصد جرایم در سال اخیر تحت پیگرد قانونی قرار گرفته‌اند. یک سوم تحقیقات بدون شناسایی مظنون و یک چهار پرونده‌ها بعد از یک سال مفتوح می‌مانند، در حالی که بسیاری دیگر به دلیل «مشکلات شواهد» پایان می‌یابند. 

بر اساس نتایج نظرسنجی سالانه فدراسیون پلیس انگلیس، ۱۸ درصد پاسخ‌دهندگان قصد دارند در اسرع وقت یا در دو سال آینده استعفا دهند که نسبت به سال ۲۰۲۱ که ۱۲ درصد بود، افزایش داشته است. 

رایج‌ترین پاسخ‌ها در توضیح دلیل درخواست استعفا، نحوه برخورد دولت با پلیس بود--۹۴ درصد پاسخ‌دهندگان گفتند حس محترم شمرده شدن از سوی دولت را ندارند--و پرداخت‌ها که در بحبوحه بحران هزینه‌های زندگی به صورت واقعی کاهش یافته است. 

 

 

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.