«ریشه‌های اصلی کشف حجاب» خشکانده شود/ «کشف حجاب» ماحصل نادیده گرفتن مسئولین به تذکرات رهبری است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان خطاب به مسئولان گفت: ریشه‌های اصلی کشف حجاب باید خشکانده شود.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از زنان نیوز :  از گلستان، حجت‌الاسلام عبدالعلی ایمانی عصر امروز در یادواره شهدای بانو که به مناسبت گرامیداشت شهدای مسجد گوهرشاد در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: باید با عاملین کشف حجاب برخورد شدید و قهرآمیز صورت گیرد و با سرمنشا مشکلات و ناهنجاری‌ها که در جامعه به وجود آمد بنگریم و آنها را از ریشه بخشکانیم.
وی تصریح کرد: نباید خودمان را سرگرم مصادیق پیش پا افتاده و بی اولویت کنیم وظیفه ما این است ریشهها را به ملت معرفی کنیم کسانی که جامعه را به این موقعیت رساندند باید شناسایی و معرفی شوند و مسئولین باید اهتمام ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند.

حجت الاسلام ایمانی خاطرنشان کرد: دشمنان قسم خورده اسلام و قرآن دست از فتنه‌هایشان برنداشتند و مقابل ارزش‌های الهی ایستادند تا آنها را از ما بگیرند تذکرات مقام معظم رهبری به بسیاری از مسوولان نادیده گرفته شد و توجه نکردند که امروز شاهد این بلایای مصیبت بار در جامعه هستیم که اینگونه بانوان در ملاعام ظاهر می‌شوند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان افزود: نباید اغتشاشاتی که دشمن به راه انداخت را بزرگ جلوه کنیم بلکه باید به اولویت‌ها توجه کرد امروزه میدان نبرد اصلی مسئله کشف حجاب است.
وی با تاکید بر مدیریت فضای مجازی تصریح کرد: باید فضای مجازی به ویژه تلگرام و اینستاگرام باید به خوبی مدیریت شود فيلم‌های خانگی که امروزه ساخته می‌شود این فرهنگ‌سازی غلط باعث ایجاد شل حجابی و کشف حجاب در جامعه شد باید با سلبریتی‌ها و افرادی که با سفارت خانه غرب تعامل دارند را بخشکانیم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان ابراز کرد: میدان نبرد اصلی برخورد با سرشبکه های دشمن است که با وعده پول به کشف حجاب خیابانی سازماندهی شدند.
خبرنگار:سمیرا رجبی
انتهای پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.