فارس من| سلبریتی‌های حامی اغتشاشات به تلویزیون برنمی‌گردند

مخاطبان نگرانند مبادا مسئولان با اهمال‌کاری مجوز بازگشت سلبریتی‌هایی را صادر کنند که در اغتشاشات گذشته سمت دشمن ایستادند و با دامن زدن به اغتشاشات و یا ترویج اباحه‌گری، امنیت اجتماعی و سلامت فرهنگ کشور را تهدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از فارس : پویشی در سامانه فارس من توسط مخاطبان ثبت شده که  حامیان آن در یک روز به  ۴۷ هزار نفر رسیده و همچنان امضاها ادامه دارد. مخاطبان نگرانند مبادا مسئولان با اهمال‌کاری مجوز بازگشت سلبریتی‌هایی را صادر کنند که در اغتشاشات گذشته سمت دشمن ایستادند و با دامن زدن به اغتشاشات و یا ترویج اباحه‌گری، امنیت اجتماعی و سلامت فرهنگ کشور را تهدید کردند.
با اینکه این موضوع بدیهی به نظر می‌رسید و بعید بود چنین خطایی از سوی مسئولان صورت بگیرد اما پیگیری سوژه در دستور کار خبرنگاران فارس قرار گرفت.
مسئولان مربوطه در صداوسیما، وزارت ارشاد و قوه قضائیه مجددا تاکید کردند به هیچ عنوان به چنین افرادی اجازه حضور در رسانه‌ها داده نخواهد شد و بلکه فعالیت مخرب آنها علیه شرع و قانون در فضای مجازی نیز محدود شده و خواهد شد. البته سلبریتی‌هایی که در اغتشاشات علیه دین و قانون کشور اقدامی نکردند و صرفا سلایق متفاوتی دارند، مشکلی برای فعالیت نخواهند داشت.
همزمان اخباری مبنی بر ابراز ندامت و تلاش برخی هنرپیشه‌های هنجارشکن برای بازگشت به سینما و تلویزیون شنیده می شود که در این زمینه یک منبع مطلع امنیتی به خبرنگار فارس گفت: اگرچه راه توبه بسته نیست اما بدون جبران مافات علنی این امکان وجود نخواهد داشت.
وی افزود: در جریان فتنه گذشته مشخص شد برخی سلبریتی‌ها دارای فساد اخلاقی نظیر گرایشات به همجنس‌بازی و اعتیاد به مواد مخدر و مشروبات الکلی هستند که حضور این افراد به هیچ عنوان در رسانه‌ها امکان‌پذیر نخواهد بود.

 

پایان پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.