اعتراض ایرانیان به ساخت اراجیف ساسی مانکن برای کودکان/

وقتی دست غرب برای منحرف کردن ذهن کوکان ایرانی از آستین خواننده لس آنجلسی بیرون می زند

ساسی مانکن چند سالی است که طبق سیاست غرب برای منحرف ساختن ذهن کودکان آثار بی محتوا و سخیف می سازد و با دروغ گویی مطرح می کند که مخاطب اراجیف وی بزرگسالان هستند. بر همین اساس در این حوزه خانواده ها باید نسبت به تماشای این موارد توسط کودکانشان حساسیت به خرج دهند و برای تربیت فرزندان خود نسبت به انتخاب برنامه ها با محتوای مناسب اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز امیرحمزه نژاد:  بسیاری از مردم انتقادات گسترده ای را به آهنگ جدید خواننده لس آنجلسی ساسی مانکن ابراز داشته اند تا جایی که هم خود وی و حتی همسرش نیز مجبور شده به این انتقادات پاسخ دهند اما جالب اینجاست که پاسخ های این دو متناقض یکدیگر است.

 

در همین زمینه، «داریوش فرضیایی» مجری برنامه های کودک در یک پست اینستاگرامی درباره این آهنگ ها گفته است« نمی دانم چه در سر آنها می گذرد، امیدوارم لااقل به بچه های معصوم و بی گناه رحم کنند... من خود عاشق شادی و ترانه های شاد هستم نه به این قیمت. به بهانه شادی چنین آثار بی محتوایی را به خورد این فرشته های معصوم ندهید.» این خواننده لس آنجلسی نیز زیر پست عمو پورنگ با سیاسی کاری نوشته است که «از زمانی که وی بچه بوده داریوش فرضیایی مجری کودکان بوده و نتوانسته آنان را دراین حوزه تربیت کنند که سراغ آثار وی نروند. او گفته است که برای بزرگسالان ترانه و ویدئو کلیپ می سازد.» این درحالی است که در غرب برنامه ها با درجه بندی مختلف برای کودکان و بزرگسالان ساخته شده است که با حساسیت زیادی نسبت به رعایت این موضوع عمل می شود. از سوی دیگر همین انتقادات به همسر ساسی مانکن شده است که ایا حاضر است این محتوا را به خورد بچه خود بدهد که وی نیز با بیان اینکه دنیا دیگر تغییر کرده است می گوید این موارد فان است.

جالب اینجاست که زن و شوهر بر سر این آهنگ ها اختلاف نظر دارند و یکی از آن ها این محتوا را بزرگسالی می داند و دیگری می گوید دنیا تغییر کرده و کودکان هم می توانند این موارد که حاوی نکات جنسی و سخیف است را تماشا کنند. اینکه کودکان با این موارد سخیف بزرگ شوند آیا باعث آسیب به خود و رشد بزهکاری و بی بندباری در جامعه نمی شود؟

به هر جهت ساسی مانکن چند سالی است که طبق سیاست غرب برای منحرف ساختن ذهن کودکان آثار بی محتوا و سخیف می سازد و با دروغ گویی مطرح می کند که مخاطب اراجیف وی بزرگسالان هستند. بر همین اساس در این حوزه خانواده ها باید نسبت به تماشای این موارد توسط کودکانشان حساسیت به خرج دهند و برای تربیت فرزندان خود نسبت به انتخاب برنامه ها با محتوای مناسب اقدام کنند.

انتهای پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.