جنگ در غزه و فلسطین تا احقاق حقوق مردم فلسطین، جنگی پایان ناپذیر است

تامین مالی، ارسال تسلیحات نظامی به روز و مدرن و حمایت‌های دارویی وغذایی بخشی از حمایت‌های متعدد غرب از رژیم کودک کش بوده است.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از بصیرت : حسین کنعانی مقدم

طی دو ماه گذشته رژیم صهیونیستی از حمایت‌های خاص آمریکا و غرب برخوردار بوده است به طوری که تامین مالی، ارسال تسلیحات نظامی به روز و مدرن و حمایت‌های دارویی وغذایی بخشی از حمایت‌های متعدد غرب از رژیم کودک کش بوده است.
با اینکه در وهله اول ممکن است این موضوع به ذهن خطور کند که جنگ فرسایشی و دراز مدت خواهد شد و احتمال وجود چالش‌هایی داده می‌شود، اما مساله مهم اراده وهمت مردم فلسطین برای بازپس گیری سرزمین و خانه مادری خود از دست رژیم غاصب است به طوری که همت و مقابله آن‌ها با رژیم صهیونیستی نشان داده اراده بسیار محکمی دارند و تا رسیدن به حقوق خود از پای نخواهند نشست.
بی تردید عظمت اراده مردم فلسطین و همکاری جبهه مقاومت در مبارزه و مقابله با اسرائیل و حامیانش یک چالش جدی برای رژیم صهیونیستی است چرا که آن‌ها باور نمی‌کردند محور مقاومت این حجم حمایت و همراهی را در طی دو ماه و ماه‌های بعد داشته باشد و اینگونه بتواند اسرائیل را تحت فشار‌های متعدد نظامی تا اقتصادی و سیاسی قرار دهد.
مساله حائز اهمیت این است که رژیم صهیونیستی به دنبال تحقق رویا‌های خود درپسا غزه است به این معنا که سران رژیم صهیونیستی بر اساس سرزمین سوخته تلاش می‌کنند تا زیر ساخت‌های غزه را به سرعت نابود کنند به طوری که دیگر امکان زندگی در غزه برای مردم این شهر وجود نداشته باشد.
اسرائیل تلاش می‌کند در صورت اینکه بخشی از مردم غزه از این شهر خارج نشوند و مجبور به تسلیم شدن در برابر خواسته‌های رژیم صهیونیستی به عنوان اشغالگر باشند، اما مساله این است که حتی در صورتی که مدیریت این منطقه مثل کرانه باختری به تشکیلات خودگردان واگذار شود، اما واقعیت این است که هیچ کس نمی‌تواند این موضوع را کتمان کند که جنگ در غزه و فلسطین تا احقاق حقوق مردم فلسطین، جنگی پایان ناپذیر است و دامنه این جنگ هر روز بیشتر از روز گذشته گسترش می‌یابد.
آنچه در این موضوع حائز اهمیت است اینکه ورود نیرو‌های مقاومت به جنگ با اسرائیل در راستای حمایت از آرمان فلسطین و مردم غزه، اعم از حزب الله تا انصارلله یمن عامل بسیار موثری در تغییر جدی معادلات به نفع مردم فلسطین تمام می‌شود.

انتهای پیام/* 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.