یادداشت تحلیلی

آقای خاتمی، چرا عوام فریبی می کنید؟!

سید محمد خاتمی، رئیس دولت اصلاحات ادعا کرد: اکثریت مردم، از غرب‌ستیزی هزینه‌زای حکومت، ناراضی و خواستار تنش‌زدایی در روابط با آمریکا هستند.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز  محمدعلی برزگر در یادداشتی پیرامون این ادعای سید محمد خاتمی، رئیس دولت اصلاحات « اکثریت مردم، از غرب‌ستیزی هزینه‌زای حکومت، ناراضی و خواستار تنش‌زدایی در روابط با آمریکا هستند» نوشت :  اولا) ایران غرب ستیز نیست، بلکه سلطه گری و زیاده طلبی برخی از کشورهای غربی از جمله آمریکا را بر نمی تابد. ثانیا) ایران با آمریکا قطع رابطه نکرد، بلکه این آمریکا بود که در جريان تسخیر لانه جاسوسی در سال ۱۳۵۸ رسما با ایران قطع رابطه کرد. ثالثا)  شماهایی که در داستان برجام با آمریکا دست برادری دادید و ۸ سال زندگی مردم را به لبخند جان کری گره زدید چرا توافق دولت و وزیر خارجه مورد تایید شما پاره شد و مورد تفقد ارباب قرار نگرفتید و سیل تحریم ها یکی پس از دیگری از جمله تحریم مادر بر مردم ایران تحمیل شد؟

 آقای خاتمی؛  دولت مصدق که غرب ستیز نبود، چرا آمریکا با کودتا او را سرنگون کرد؟ آمریکا در ۶۲ کشور جهان دست به کودتا زد. آیا اینها جمهوری اسلامی بودند؟ ید محمد خاتمی، رئیس دولت اصلاحات   شما در دوره ریاست جمهوری، گفتگوی تمدن‌ها را مطرح کردید. آیا آمریکا تن به گفتگو داد یا به جنگ در جهان بطور مستقیم و غیر مستقیم با تاسیس داعش بقول خانم کلینتون وزیر خارجه وقت آمریکا ( افغانستان، عراق، سوریه و ...) ادامه داد و الآن هم در چندین بار با استفاده از حق وتوی ظالمانه، با آتش بس در غزه مخالفت کرد تا همچنان بمب های فسفری اش بر سر زنان و کودکان بی گناه ریخته شود؟ آقای خاتمی؛ چندی قبل، لایحه عفاف و حجاب، این حکم واجب خدا را به رأی مردم گره زدید و این بار ایران را به تنش زایی با غرب و آمریکا متهم می کنید.  آقای خاتمی؛ راهکار اصلاح طلبی،حق گویی و صداقت است، نه اتهام زنی و عوام فریبی!!

انتهی پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.