سرلشکر سلامی: خواب‌های پریشان دشمن را باطل کرده‌ایم/ قدرت حقیقی سپاه متصل به مردم است

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه "خواب‌های پریشان دشمن را باطل کرده‌ایم"، گفت: قدرت حقیقی سپاه متصل به مردم است.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از تسنیم :

 سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی ‌در آیین اهدای 1313 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بندرعباس با بیان اینکه تا زمانی که مردم کشور ما مملو از فداکاری، اتحاد و ایثار باشند، آسیب جدی متوجه جمهوری اسلامی ایران نخواهد بود، اظهار داشت: قدرت حقیقی سپاه متصل به مردم است و در همین راستا مردم ولایتمدارمان همواره در مسیر ولایت بوده‌اند.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام و ایران در خیالاتشان به‌دنبال این هستند که ایران را به یک کشور عقب‌مانده در بحران‌ها تبدیل کنند، افزود‌: ‌ملت ایران با تکیه بر اسلام و قرآن و منویات مقام معظم رهبری توانسته‌اند معادلات دشمنان را نقش‌بر‌آب و خواب‌های پریشان دشمن را باطل کنند.

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: کمک به مستضعفان از اولویت‌های سپاه پاسداران انقلاب است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ایرانیان با آیین مهربانی و عطوفت گره خورده‌اند تصریح کرد: انفاق جلوه‌ای از تقواست، ما در مجموعه سپاه هم با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری موطف هستیم در مسئله معیشت نیازمندان گام برداریم و این یک اولویت برای سپاه است.

سردار سلامی گفت: 1313 سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگان اهدا شد و کارهای دیگری در حوزه محرومیت‌زدایی و آبرسانی نیز در حال انجام است.

انتهای پیام/م

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.