۲۹۱۹۵ شهید در غزه؛ شهادت ۱۰۳ تن طی ۲۴ ساعت گذشته

وزارت بهداشت فلسطین در غزه امروز سه‌شنبه 20 نوامبر اعلام کرد ارتش رژیم اسرائیل در ۲۴ ساعت گذشته ۹ کشتار و جنایت دیگر را مرتکب و موجب شهادت ۱۰۳ فلسطینی دیگر شده است.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از فارس :   مسئولان وزارت بهداشت غزه اعلام کردند که «شمار کلی شهدای جنگ در غزه تا این لحظه به ۲۹۱۹۵ نفر و تعداد مجروحان هم به ۶۹۱۷۰ نفر رسیده است».

در صد و سی و هفتمین روز از جنگ رژیم اشغالگر علیه غزه، جنگنده‌های اسرائیلی همچنان به بمباران بسیاری از مناطق نوار غزه ادامه می‌دهند؛ جنایات این رژیم با بمباران و محاصره مراکز پزشکی غزه افزایش یافته است.امروز رادیو ارتش اسرائیل در گزارشی مدعی شد که پس از حدود دو هفته اشغال مجتمع پزشکی ناصر در خان‌یونس و بازداشت کادر درمانی، بیماران و آوارگان آن، عملیات در این بیمارستان هم رو به اتمام است.
اما وزارت بهداشت غزه در گزارش خود طی دقایقی پیش تاکید کرد که وضعیت مجتمع پزشکی ناصر که با اشغال آن به پادگان نظامی تبدیل شده، فاجعه بار است و جان کارکنان و بیمارانش به خطر افتاده است.در ادامه این گزارش‌های پزشکی امروز از غزه ضمن اشاره به بازداشت پزشک بیمارستان ناصر، محمد حمید ابو موسی توسط نظامیان اشغالگر آمده است که 18 بیمار از مجتمع پزشکی به بیمارستان‌های صحرایی منتقل شدند و 118 بیمار هنوز در داخل هستند.#غزه#شهدای_غزه#بیمارستان_های_غزه

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.