ابوترابی‌فرد در نطق پیش از دستور:

قوای سه‌گانه از تمام ظرفیت خود برای استیفای حق ملت ایران در مقابل آمریکا استفاده می‌کند

نایب رئیس مجلس با اشاره به مصادره ۱.۸ میلیارد دلار از دارایی‌های ایران از سوی آمریکا،گفت:‌ قوای سه‌گانه از تمام ظرفیت خود برای استیفای حق ملت ایران در مقابل آمریکا استفاده می‌کند...

هادی نیوز: محمدحسن ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز پارلمان با اشاره به اقدامات اخیر دادگاه‌های داخلی آمریکا در صدور آرایی درباره مصادره 1.8 میلیارد دلار از دارایی‌های ایران، اظهار داشت: اقدام اخیر دادگاه‌های داخلی آمریکا برای مصادره اموال ملت ایران به راستی تهدید جید علیه نظم و حقوق بین‌المللی است.

وی ادامه داد: کنگره آمریکا به همراه دیگر قوای این کشور گمان می‌کنند در عصر حجر زندگی می‌کنند و می‌توانند با تکیه بر قدرت نظامی منافع ملت‌ها را به نفع منافع نامشروع خویش مصادره کنند.

نایب رئیس مجلس با بیان اینکه روند رسیدگی قضایی که به صدور این حکم انجام شد خارج از همه ضوابط بین‌المللی است، تصریح کرد: در همه مراحل رسیدگی به این پرونده جعلی، ساختگی و غیرمستند است و به وضوح می‌توان دید صدور این حکم یک اقدام متخلفانه بین‌المللی است.

ابوترابی‌فرد با تاکید بر اینکه ملت بزرگ ایران در برابر این اقدام خارج از همه ضوابط و قوانین بین‌المللی دستگاه قضایی آمریکا با قدرت ایستادگی می‌کند، افزود: قوای 3گانه از تمام ظرفیت خویش برای استیفای حقوق ملت ایران استفاده خواهند نمود.

وی تصریح کرد: رژیم آمریکا بداند همانگونه که در همه عرصه‌های تقابل با ملت ایران طعم تلخ شکست را تجربه کرده‌اند در این عرصه نیز شکست سختی را تجربه می‌کنند و ملت ایران حقوق خود را به زیباترین شکل پس می‌گیرد و مشت دیگری بر دهان یاوه‌گویان و نظام غیرعادلانه آمریکا خواهند کوبید.

ادامه دارد...

تسنیم

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.