سرلشکر موسوی:

ثبت تاریخ شفاهی از زبان پیشکسوتان دفاع مقدس باید جدی گرفته شود

فرمانده کل ارتش در دیدار با جمعی از پیشکسوتان ارتش گفت: ثبت تاریخ شفاهی از زبان پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی باید جدی گرفته شود و متولیان این امور باید در این باره اهتمام بیشتری داشته باشند.

هادی نیوز: امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار با جمعی از پیشکسوتان ارتش، ضمن تجلیل از سال‌ها ایثار و فداکاری آنان اظهار داشت: ثبت تاریخ شفاهی از زبان پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی باید جدی گرفته شود و متولیان این امور در ارتش باید نسبت به این موضوع اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد: کارکنان ما به‌ویژه نسل جوان در ارتش باید بدانند پا جای چه بزرگانی گذاشته‌اند و پیشکسوتان در چه شرایطی این کشور، نظام و انقلاب را حفظ کرده‌اند و به ما به امانت سپرده‌اند.

سرلشکر موسوی خاطرنشان کرد: برای اینکه نسل جوان، با فرهنگ ایثار و جوانمردی اُنس بگیرند باید این خاطرات ارزشمند هنرمندانه به آنان منتقل شود.

فرمانده کل ارتش نشست با پیشکسوتان را خاطره انگیز، شیرین و الهام‌بخش توصیف کرد و گفت: از اینکه در جمع شما هستم بسیار خوشحالم و امیدوارم مسیر عزت و سربلندی ایران عزیز را که از شما به یادگار مانده همچنان مستحکم و پابرجا ادامه دهیم.

دفاع پرس