جانشین فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا :

پیام آوران عاشورایی از سرزمین شام به دیار علویان بازگشتند

پیکر پاک دو شهید مازندرانی مدافع حرم و دو مقاوم مجاهد مکتب حسین(ع) پس از چند سال گمنامی در سرزمین شام بلا، در آستانه محرم الحرام بار دیگر با بازگشت به دیار علویان پیام آور نهضت عاشورایی از ادلب، حلب، خانطومان و شام شدند.

هادی نیوز: جانشین فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا در گفتگو با بسیج از بازگشت پیکر مطهر دو شهید مازندرانی مدافع حرم که در فروردین و اردیبهشت سالهای 94 و 95 در مناطق مختلف سوریه و در دفاع از مظلومان  به دست تکفیر و داعش به درجه رفیع شهادت نائل شدند خبر داد.

سرهنگ پاسدار بهرام سبک ملک افزود: پیکر شهیدان مدافع حرم سید جلال حبیب الله پور و سید سجاد خلیلی که در دفاع از حرم اهل بیت(ع) و مظلومان سوریه به مجاهدت پرداخته و به شهادت نائل شدند در سالروز عید غدیردر مناطق سوریه کشف و پس از سیر مراحل آزمایش DNA شناسایی و برای وداع، تشییع و تدفین در مازندران و شهر های بهشهر و بابلسر انتقال خواهند یافت.

جانشین فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا گفت: پیکر این شهیدان صبح فردا در لشکر عملیاتی 25 کربلا مورد وداع یاران مجاهد خود قرار گرفته و آئین وداع امت ولایتمدار و دلداده به شهدا و مکتب سیدالشهدا شامگاه دوشنبه 19 شهریور، پس از اقامه  نماز مغرب و عشاء در حسینیه عاشقان کربلای ساری از جوار مزار دو شهید گمنام جنگ تحمیلی و قدمگاه رزمندگان و شهدای استانهای شمالی دوران دفاع مقدس انجام می شود.

سرهنگ سبک ملک با اشاره به اینکه دو شهید مدافع حرم از دو شهرستان بابلسر و بهشهر هستند، یادآور شد: پیکر شهیدان به منظور وداع ، تشییع و تدفین در شهر های خود عازم بابلسر و بهشهر خواهند شد و مراسم وداع با پیکر شهید سید سجاد خلیلی از ساعت 21 سه شنبه در مصلی این شهر برگزار می گردد.

وی ضمن بیان اینکه مراسم تشییع و تدفین شهید خلیلی چهارشنبه دوم محرم الحرام  از مقابل بیمارستان امام(ره) بهشهرآغاز و تا گلزار شهدا ادامه دارد، اظهار داشت: آئین وداع با پیکر مطهر شهید حبیب الله پور از ساعت 21 چهارشنبه شب سوم محرم الحرام  در مصلی بابلسر برگزار و مراسم تشییع و تدفین پنجشنبه سوم محرم از مقابل سپاه شهرستان به سمت امامزاده ابراهیم(ع) بابلسر انجام می گردد.

جانشین لشکر عملیاتی 25 کربلا عنوان کرد: مردم همیشه در صحنه انقلاب بار دیگر به منظور خنثی سازی توطئه دشمنان اسلام و  اعتقادات دینی با حضور در آئین های مذکور پیوند خود را با مکتب سیدالشهدا(ع) و عاشورا مستحکمتر خواهند ساخت.

خبرگزاری بسیج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.