سردار فضلی:

استفاده دولت از ظرفیت بی‌منت بسیج باعث شکوفایی اقتصاد می‌شود/ رزمایش خدمت برای یاری دولت و دستگیری از مردم است

فرمانده دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین(ع) گفت: رزمایش خدمت برای یاری دولت و دستگیری از مردم برگزار می‌شود؛ هر چه دولتمردان بتوانند از این ظرفیت بی‌منت بسیجی‌ها استفاده کنند طبیعتا شاهد شکوفایی بیشتر اقتصاد کشور و آرامش مردم خواهیم بود.

هادی نیوز: سردار علی فضلی فرمانده دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین(ع) ؛ در خصوص رزمایش خدمت بسیجیان اظهار داشت: این گوشه‌ای از عزتمندی دفاع و امنیت مردمی است که در سایه‌ی خدمت‌رسانی نمود پیدا کرده است.

وی افزود: این روزها ما دغدغه امنیتی ویژه‌ای در کشور نداریم و در سایه‌ی شرایط سختی که در حوزه تحریم‌ها پیش آمده است، بسیجیان به کمک مردم شتافته‌اند تا بخشی از دغدغه‌های آن‌ها را کاهش دهند.

فرمانده دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین(ع) گفت: بیش از دو هزار گردان بیت المقدس با همراهی گردان‌های الزهرا و اقشار بسیجی در روزهای گذشته توانسته‌اند گوشه‌هایی از توانمندی‌های خود را در کمک‌رسانی به مردم به نمایشگاه بگذارند.

سردار فضلی عنوان کرد: ما همواره در گذشته، امروز و آینده در کنار دولت‌ بوده‌ایم و این رزمایش‌ها برای یاری دولت و دستگیری از مردم برگزار می‌شود؛ هر چه دولتمردان بتوانند از این ظرفیت بی‌منت بسیجی‌ها استفاده کنند طبیعتا شاهد شکوفایی بیشتر اقتصاد کشور و آرامش مردم خواهیم بود.

راه دانا

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.